Veniturile UPC Romania continua tendinta pozitiva si au crescut cu aproape 7% in 2018 comparativ cu anul precedent

Bucuresti, 28 februarie 2019 – UPC Romania, parte a grupului Liberty Global, cea mai mare companie internationala de comunicatii prin cablu, a inregistrat rezultate in crestere in 2018, comparativ cu anul precedent. Performanta segmentelor de servicii digitale, precum si imbunatatirea permanenta a experientei oferite clientilor au contribuit la cresterea anuala a bazei de abonamente (RGU) si a veniturilor.

 

Principalele rezultate din T4 2018:

·         Un total de 35.300* de abonamente noi (RGU) comparativ cu finalul anului 2017, sustinut de cresterea performantei pe toate segmentele: televiziune digitala, internet si telefonie fixa

·         Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu 83.800 de case ajungand la 3.118.000 gospodarii din Romania

·         Accelerarea cresterii segmentului B2B datorita ofertelor de solutii avansate dedicate companiilor mari, precum si segmentului SoHo   

·         Cresterea anuala a veniturilor UPC cu 6,6%*, la 668,7 milioane lei* in 2018, comparativ cu 627,5 milioane lei in 2017

 

Mihnea Radulescu, CEO UPC Romania: „Sunt foarte mandru de echipa UPC. Impreuna am reusit sa realizam o performanta deosebita si in 2018, in contextul unui mediu concurential atat de avansat, inregistrand o crestere a veniturilor de aproape 7%, una dintre cele mai mari din piata locala de telecom. Am continuat sa aducem produsele noastre de top - CONNECT BOX si HORIZON - in si mai multe case si sa imbunatatim experienta oferita clientilor. Performanta in zona de wifi, extinderea si diversificarea continutului TV si oferirea tuturor serviciilor digitale din portofoliul nostru sunt elementele care au stat la baza rezultatelor noastre. Suntem increzatori ca avem solutiile potrivite pentru a raspunde asteptarilor si nevoilor clientilor nostri.”

 

Oferta de servicii si imbunatatirea permanenta a experientei clientilor au stat la baza strategiei de produs in 2018

Pe segmentul de internet, UPC a adaugat 10.700 de noi abonamente, ceea ce reprezinta o crestere anuala de 2%. La 31 decembrie 2018, UPC ofera servicii de internet catre 592.400 de clienti. De asemenea, am atins si depasit un reper important: peste 400.000 de clienti au ales noul modem CONNECT BOX, bucurandu-se de cea mai buna experienta Wi-Fi in orice colt al casei. Rata de adoptie accelerata confirma ca produsul nostru de internet indeplineste nevoia de conectivitate a clientilor UPC.

Televiziunea digitala a adus companiei 25.400 de abonamente noi in ultimul an, baza de abonamente crescand cu 4% comparativ cu finalul anului 2017, ajungand la un total de 698.600 de clienti. Aceasta crestere este rezultatul eforturilor investitionale in platforma de televiziune digitala din ultimii ani – atat in zona de continut premium cat si in lansarea unor produse si functionalitati de ultima generatie, strategia companiei concentrandu-se pe digitalizarea bazei de clienti UPC. Peste 225.000 de mediabox-uri Horizon ofera clientilor UPC o experienta de televiziune complet noua, cu functia Replay TV, ce permite vizualizarea competitiilor sportive, emisiunilor si filmelor preferate cu pana la 7 zile in urma.

Segmentul de voce a inregistrat o crestere anuala de 7%, in 2018 compania atingand o baza de 573.300 de clienti pentru serviciile de telefonie (37.900 clienti noi).

 

Extinderea ariei de acoperire cu servicii digitale de ultima generatie

Eforturile companiei au continuat in zona de investitii pentru extinderea ariei de acoperire a serviciilor. La sfarsitul lui decembrie 2018, serviciile digitale UPC sunt disponibile pentru 3.118.000 de gospodarii din Romania, reprezentand o crestere anuala de 3% (83.800 de noi case).

 

Cresterea numarului de abonamente si a veniturilor

In 2018, UPC Romania a inregistrat o crestere anuala a bazei de abonamente (RGU) de 2%, adaugand 35.300* noi abonamente. Cresterea numarului de abonamente (RGU), la 2.086.300* pe toate segmentele – televiziune, internet si telefonie – confirma faptul ca oferta noastra de servicii pentru clienti raspunde nevoilor si aateptarilor acestora.

La sfarsitul anului 2018, UPC Romania are un numar total de 966.000* clienti.

In 2018, UPC Romania a inregistrat venituri de 668,7 milioane lei*, ceea ce reprezinta o crestere de 6,6%* fata de 627,5 milioane lei* in 2017.

 

*Toate cifrele de mai sus se refera la operatiunile prin cablu ale UPC Romania, excluzand operatiunile de televiziune prin satelit ale Focus Sat Romania

Despre UPC

UPC România, una dintre cele mai mari companii de telecomunicaţii de pe piaţa locală, este lider în domeniul inovaţiei în tehnologie. Compania oferă servicii de televiziune (digitală, prin satelit şi analogică), Internet în bandă largă şi telefonie prin intermediul unor reţele superioare şi prin platforme inovatoare de tehnologie. Serviciile digitale oferite de UPC România îi conectează pe cei peste 1,3 milioane de clienţi la universul digital şi le oferă experienţe uimitoare. Premierele UPC pe piaţa din România includ lansarea televiziunii digitale, a tehnologiilor HD, DVR, 3D, dar şi a internetului de mare viteză. UPC România oferă viteze superioare de până la  500 Mbps în toată aria de acoperire, cea mai bună experiență Wi-Fi cu modemul Connect Box și divertisment nelimitat prin platforma video de ultimă generație Horizon. UPC România este parte din grupul Liberty Global.

Liberty Global

(NASDAQ: LBTYA, LBTYB și LBTYK) este cea mai mare companie internațională de comunicații prin cablu din lume, cu operațiuni în 12 țări europene sub brandurile Virgin Media, Unitymedia, Telenet și UPC. Investim în infrastructură de ultimă generație și în platforme digitale care le permit clienţilor noştri să se bucure de revoluția digitală. Dezvoltarea şi angajamentul nostru remarcabil în materie de inovaţie ne permit să creăm produse de top pe piaţă, furnizate prin reţele de ultimă generaţie, care îi conectează pe cei peste 22 de milioane de clienţi abonaţi la peste 46 de milioane de servicii de televiziune, internet de mare viteză şi telefonie. Avem peste 6 milioane de abonaţi de servicii mobile şi oferim servicii WiFi în 10 milioane de puncte de acces din aria noastră de acoperire.

În plus, Liberty Global deține 50% din Vodafone Ziggo, un joint venture din Olanda cu 4 milioane de clienţi abonaţi la 10 milioane de servicii de telefonie fixă și 5 milioane de abonaţi de servicii mobile, precum și investiții semnificative în ITV, All3Media, LionsGate, cursele din Formula E și mai multe rețele sportive regionale.