Cresteri pe toate segmentele digitale pentru UPC Romania in T3 2018 comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut

Bucuresti, 8 noiembrie 2018 – UPC Romania, parte a grupului Liberty Global, cea mai mare companie internationala de comunicatii prin cablu, a inregistrat rezultate in crestere in trimestrul al III-lea din 2018, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Performanta segmentelor de servicii digitale, precum si imbunatatirea permanenta a experientei oferite clientilor au contribuit la cresterea anuala a bazei de abonamente (RGU) si a veniturilor.

 

Principalele rezultate din T3 2018:

·         Un total de 74.100* de abonamente noi (RGU) fata de aceeasi perioada a anului trecut, sustinut de cresterea performantei pe toate segmentele

·         Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu 102.400 de case ajungand la 3.110.500 gospodarii din Romania

·         Investitiile constante in continut video si inovatii tehnologice pentru clienti au determinat cresteri pe toate segmentele in T3 2018: 4,4% mai multi clienti de televiziune digitala, 4,3% mai multi clienti de internet si 9,3% mai multi clienti de telefonie comparativ cu T3 2017

·         Accelerarea cresterii segmentului B2B datorita ofertelor atragatoare, personalizate nevoilor clientilor si solutiilor avansate dedicate companiilor mari, precum si segmentului SoHo care a inregistrat o performanta foarte buna  

·         Cresterea anuala a veniturilor UPC cu 4%*, la 164,2 milioane lei* in T3 2018, comparativ cu 158 milioane lei in aceeasi perioada a anului trecut

 

 

Mihnea Radulescu, CEO UPC Romania: „Rezultatele obtinute reflecta

eforturile echipei noastre, dedicate sa le ofere clientilor servicii digitale superioare. In acest trimestru, am atins doua repere importante: 400.000 de modem-uri Connect Box si 200.000 de mediabox-uri Horizon in casele clientilor nostri. Prin extinderea ofertei de continut TV premium cu cele mai importante competitii sportive, ne-am consolidat strategia de a oferi cea mai buna experienta digitala clientilor din zona noastra de acoperire: continut care raspunde nevoilor intregii familii, disponibil oriunde si oricand si viteze superioare de internet prin Wi-Fi”.

 

 

 

 

Internetul si telefonia continua trendul ascendent

Pe segmentul de internet, UPC a adaugat 24.200 de noi abonamente, ceea ce reprezinta o crestere anuala de 4,3%. La 30 septembrie 2018, UPC ofera servicii de internet catre 592.900 de clienti. De asemenea, peste 400.000 de modem-uri CONNECT BOX, ofera clientilor UPC cea mai buna experienta Wi-Fi in orice colt al casei. Rata de adoptie accelerata confirma ca serviciul nostru de internet indeplineste nevoia de conectivitate a clientilor UPC.

Segmentul de voce a inregistrat o crestere anuala de 9,3%, in al III-lea trimestru din 2018 compania atingand o baza de 567.800 de clienti pentru serviciile de telefonie (48.200 clienti noi).

 

Continutul TV premium pentru clienti – element principal al strategiei UPC

Televiziunea digitala a adus companiei 29.200 de abonamente noi in ultimul an, baza de abonamente crescand cu aproape 4,4% fata de perioada similara a anului 2017, ajungand la un total de 692.600 de clienti. 200.000 de mediabox-uri HORIZON se gasesc in casele clientilor UPC, care se bucura astfel de o experienta de televiziune complet noua, cu functia Replay TV, ce permite vizualizarea competitiilor sportive, emisiunilor si filmelor preferate cu pana la 7 zile in urma.

Ca parte a strategiei de a aduce cel mai bun continut TV, din aceasta toamna, clientii UPC se bucura de meciurile din Liga Campionilor si Europa League pentru urmatoarele trei sezoane, oriunde, pe orice ecran cu aplicatia Horizon Go si oricand cu functia Replay a mediabox-ului Horizon.

 

Extinderea ariei de acoperire cu servicii digitale de ultima generatie

Eforturile companiei au continuat in zona de investitii pentru extinderea ariei de acoperire a serviciilor. La sfarsitul lui septembrie 2018, serviciile digitale UPC sunt disponibile pentru 3.110.500 de gospodarii din Romania, reprezentand o crestere anuala de 3,4% (102.400 de noi case).

 

Cresterea numarului de abonamente, clienti si a veniturilor

In T3 2018, UPC Romania a inregistrat o crestere anuala a bazei de abonamente (RGU) de aproximativ 3,7%, adaugand 74.100* noi abonamente. Cresterea numarului de abonamente (RGU), la 2.089.600* pe toate segmentele – televiziune, internet si telefonie – confirma faptul ca oferta noastra de servicii pentru clienti raspunde nevoilor si asteptarilor acestora.

La sfarsitul trimestrului al III-lea 2018, UPC Romania are un numar total de 975.100* clienti.

 

 

 

In T3 2018, UPC Romania a inregistrat venituri de 164,2 milioane lei*, ceea ce reprezinta o crestere de 4%* fata de 158 milioane lei* in T3 2017. Daca ne referim la primele 9 luni ale anului 2018, veniturile inregistrate de UPC Romania sunt de 489,69 milioane lei*, o crestere cu 5%* fata de 466,3 milioane lei* in primele 9 luni ale anului 2017.

 

*Toate cifrele de mai sus se refera la operatiunile prin cablu ale UPC Romania, excluzand operatiunile de televiziune prin satelit ale Focus Sat Romania

Despre UPC

UPC România, una dintre cele mai mari companii de telecomunicaţii de pe piaţa locală, este lider în domeniul inovaţiei în tehnologie. Compania oferă servicii de televiziune (digitală, prin satelit şi analogică), Internet în bandă largă şi telefonie prin intermediul unor reţele superioare şi prin platforme inovatoare de tehnologie. Serviciile digitale oferite de UPC România îi conectează pe cei peste 1,3 milioane de clienţi la universul digital şi le oferă experienţe uimitoare. Premierele UPC pe piaţa din România includ lansarea televiziunii digitale, a tehnologiilor HD, DVR, 3D, dar şi a internetului de mare viteză. UPC România oferă viteze superioare de până la  500 Mbps în toată aria de acoperire, cea mai bună experiență Wi-Fi cu modemul Connect Box și divertisment nelimitat prin platforma video de ultimă generație Horizon. UPC România este parte din grupul Liberty Global.

Liberty Global

(NASDAQ: LBTYA, LBTYB și LBTYK) este cea mai mare companie internațională de comunicații prin cablu din lume, cu operațiuni în 12 țări europene sub brandurile Virgin Media, Unitymedia, Telenet și UPC. Investim în infrastructură de ultimă generație și în platforme digitale care le permit clienţilor noştri să se bucure de revoluția digitală. Dezvoltarea şi angajamentul nostru remarcabil în materie de inovaţie ne permit să creăm produse de top pe piaţă, furnizate prin reţele de ultimă generaţie, care îi conectează pe cei peste 22 de milioane de clienţi abonaţi la peste 46 de milioane de servicii de televiziune, internet de mare viteză şi telefonie. Avem peste 6 milioane de abonaţi de servicii mobile şi oferim servicii WiFi în 10 milioane de puncte de acces din aria noastră de acoperire.

În plus, Liberty Global deține 50% din Vodafone Ziggo, un joint venture din Olanda cu 4 milioane de clienţi abonaţi la 10 milioane de servicii de telefonie fixă și 5 milioane de abonaţi de servicii mobile, precum și investiții semnificative în ITV, All3Media, LionsGate, cursele din Formula E și mai multe rețele sportive regionale.