Veniturile UPC Romania continua tendinta pozitiva si au crescut cu 4,3% in lei in T2 2018 comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut

Crestere pe toate segmentele serviciilordigitale pentru UPC in T2 2018

Bucuresti, 9 august 2018 – UPC Romania, parte a grupului Liberty Global, cea mai mare companie internationala de comunicatii prin cablu, a inregistrat rezultate in crestere in trimestrul al doilea din 2018, comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent. Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale, precum si imbunatatirea ofertei de servicii pentru clienti au contribuit la cresterea anuala a bazei de abonamente (RGU) si a veniturilor.

 

Principalele rezultate din T2 2018:

·         Un total de 112.800* de abonamente noi (RGU) fata de aceeasi perioada a anului trecut, sustinut de cresterea performantei pe toate segmentele

·         Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu peste 156.800 de case, reprezentand o crestere anuala de peste 5%, ajungand la 3.097.600 gospodarii din Romania

·         Investitiile constante in inovatii pentru clienti au determinat cresteri pe toate segmentele in T2 2018: 5% mai multi clienti de televiziune digitala, 6,5% mai multi clienti de internet si 11% mai multi clienti de telefonie comparativ cu T2 2017

·         Accelerarea cresterii segmentului B2B datorita produselor inovatoare si personalizate nevoilor clientilor, precum si imbunatatirii ofertei de solutii avansate dedicate companilor mari si segmentului SoHo

·         Cresterea anuala a veniturilor UPC cu aproape 4,3%*, la 163,4 milioane lei* in T2 2018, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut

 

Mihnea Radulescu, CEO UPC Romania: „Evolutia noastra de la an la an este determinata in principal de cresterea segmentelor cheie, atat in zona rezidentiala cat si B2B, datorita lansarii de produse inovatoare, imbunatatirii experientei clientilor si, bineinteles, eforturilor intregii echipe UPC Romania. Una dintre prioritatile noastre este sa oferim cea mai buna conectivitate pentru a raspunde astfel asteptarilor clientilor: 63% dintre clientii de internet se bucura deja de Wi-Fi rapid cu modemul Connect Box, unul dintre cele mai de succes produse ale noastre. Ramanem consecventi strategiei noastre de a investi si a aduce in casele clientilor servicii avansate prin intermediul ofertelor HAPPY HOME: viteze superioare de internet, experiente Wi-Fi premium si divertisment nelimitat pe orice ecran”.

 

HAPPY HOME – propunerea de conectivitate si divertisment pentru clientii UPC

Pe segmentul de internet, UPC a adaugat 36.100 de noi abonamente, ceea ce reprezinta o crestere anuala de 6,5%. La 30 iunie 2018, UPC ofera servicii de internet catre 589.800 de clienti. De asemenea, peste 373.000 de clienti au ales modem-ul CONNECT BOX, bucurandu-se de cea mai buna experienta Wi-Fi in toata casa.

Televiziunea digitala a adus companiei 30.900 de abonamente noi in ultimul an, baza de abonamente crescand cu aproape 5% fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la un total de 685.800 de clienti.

Segmentul de voce a inregistrat o crestere anuala de aproape 11%, in al doilea trimestru din 2018 compania atingand o baza de 557.300 de clienti pentru serviciile de telefonie (54.100 clienti noi).

 

Extinderea ariei de acoperire cu servicii digitale de ultima generatie

Eforturile companiei continua in zona de investitii pentru extinderea ariei de acoperire a serviciilor sale. La sfarsitul lui iunie 2018, serviciile digitale UPC sunt disponibile pentru 3.097.600 de gospodarii din Romania, reprezentand o crestere anuala de peste 5% (156.800 de noi case).

 

Cresterea numarului de abonamente, clienti si a veniturilor

In T2 2018, UPC Romania a inregistrat o crestere anuala a bazei de abonamente (RGU) de aproximativ 6%, adaugand 112.800* noi abonamente. Cresterea numarului de abonamente (RGU), la 2.078.700* pe toate segmentele – televiziune, internet si telefonie – confirma faptul ca oferta noastra de servicii pentru clienti raspunde nevoilor si aateptarilor acestora.

La sfarsitul trimestrului al II-lea 2018, UPC Romania are un numar total de 978.400* clienti. Astfel, baza de clienti a companiei a crescut in ultimul an, compania castigand 33.400* clienti noi.

In T2 2018, UPC Romania a inregistrat venituri de 163,4 milioane lei*, ceea ce reprezinta o crestere de 4,3%* fata de 156,7 milioane lei* in trimestrul T2 2017.

 

*Toate cifrele de mai sus se refera la operatiunile prin cablu ale UPC Romania, excluzand operatiunile de televiziune prin satelit ale Focus Sat Romania

Infografic

Despre UPC

UPC România, una dintre cele mai mari companii de telecomunicaţii de pe piaţa locală, este lider în domeniul inovaţiei în tehnologie. Compania oferă servicii de televiziune (digitală, prin satelit şi analogică), Internet în bandă largă şi telefonie prin intermediul unor reţele superioare şi prin platforme inovatoare de tehnologie. Serviciile digitale oferite de UPC România îi conectează pe cei peste 1,3 milioane de clienţi la universul digital şi le oferă experienţe uimitoare. Premierele UPC pe piaţa din România includ lansarea televiziunii digitale, a tehnologiilor HD, DVR, 3D, dar şi a internetului de mare viteză. UPC România oferă viteze superioare de până la  500 Mbps în toată aria de acoperire, cea mai bună experiență Wi-Fi cu modemul Connect Box și divertisment nelimitat prin platforma video de ultimă generație Horizon. UPC România este parte din grupul Liberty Global.

Liberty Global

(NASDAQ: LBTYA, LBTYB și LBTYK) este cea mai mare companie internațională de comunicații prin cablu din lume, cu operațiuni în 12 țări europene sub brandurile Virgin Media, Unitymedia, Telenet și UPC. Investim în infrastructură de ultimă generație și în platforme digitale care le permit clienţilor noştri să se bucure de revoluția digitală. Dezvoltarea şi angajamentul nostru remarcabil în materie de inovaţie ne permit să creăm produse de top pe piaţă, furnizate prin reţele de ultimă generaţie, care îi conectează pe cei peste 22 de milioane de clienţi abonaţi la peste 46 de milioane de servicii de televiziune, internet de mare viteză şi telefonie. Avem peste 6 milioane de abonaţi de servicii mobile şi oferim servicii WiFi în 10 milioane de puncte de acces din aria noastră de acoperire.

În plus, Liberty Global deține 50% din Vodafone Ziggo, un joint venture din Olanda cu 4 milioane de clienţi abonaţi la 10 milioane de servicii de telefonie fixă și 5 milioane de abonaţi de servicii mobile, precum și investiții semnificative în ITV, All3Media, LionsGate, cursele din Formula E și mai multe rețele sportive regionale.