Veniturile UPC Romania continua tendinta pozitiva si au crescut cu 7% in lei in T1 2018 comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut

· Investitiile constante in inovatie – internet de mare viteza si televiziune digitala –  au dus la cresterea bazei de abonamente (RGU) si a veniturilor

· Peste 200.000 de noi case -– crestere anuala cu 7% a ariei de acoperire cu servicii digitale 

Bucuresti, 9 mai 2018 – UPC Romania, parte a grupului Liberty Global, cea mai mare companie internationala de comunicatii prin cablu, a incheiat trimestrul I 2018 cu rezultate in crestere, comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent. Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale, precum si imbunatatirea permanenta a experientei oferite clientilor, au sustinut rezultatele pozitive din primul trimestru al anului 2018.

 

Principalele rezultate din T1 2018:

·         Un total de 135.600 de abonamente noi (RGU) fata de aceeasi perioada a anului trecut, sustinut de cresterea performantei pe toate segmentele de business

·         Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu peste 200.000 de case, reprezentand o crestere de aproximativ 7% fata de aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la 3.077.200 gospodarii din Romania

·         Inovatiile UPC continua ritmul accelerat de adoptie in randul clientilor: peste 345.000 de modem-uri CONNECT BOX si peste 145.000 de media-box-uri HORIZON in casele clientilor UPC  

·         Accelerarea cresterii segmentului B2B datorita imbunatatirii ofertei de solutii avansate dedicate companilor mari, inclusiv prin lansarea noului serviciu Carrier Ethernet in cadrul portofoliului de produse

·         Cresterea veniturilor nete UPC de aproape 7% in lei in T1 2018, comparativ cu acelasi trimestru al anului trecut

 

Mihnea Radulescu, CEO UPC Romania: „Am inceput anul 2018 cu rezultate bune, obtinute prin eforturile intregii echipe UPC. Pentru acest an, ramanem consecventi strategiei noastre de a oferi clientilor UPC acces la cel mai bun divertisment si cea mai buna conectivitate, oriunde si oricand. Cu oferta de produse HAPPY HOME – promisiunea de valoare pentru clientii nostri – raspundem nevoilor si asteptarilor acestora in acest an”.

 

HAPPY HOME – propunerea de conectivitate si divertisment pentru clientii UPC

Pe segmentul de internet, UPC a adaugat 43.300 de noi abonamente, ceea ce reprezinta o crestere anuala de 8%. La 31 martie 2018, UPC ofera servicii de internet catre 587.300 de clienti. De asemenea, peste 345.000 de clienti au ales modem-ul CONNECT BOX, bucurandu-se de cea mai buna experienta Wi-Fi in toata casa.

Televiziunea digitala a adus companiei un plus de 32.800 de abonamente in ultimul an, baza de abonamente crescand cu peste 5% fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la un total de 680.200 de clienti. Peste 145.000 de clienti au ales noul media-box inovator HORIZON, care le ofera o experienta de televiziune complet noua.

Segmentul de voce a inregistrat o crestere anuala de peste 12%, in trimestrul I 2018, compania avand o baza de 547.800 clienti cu servicii de telefonie (59.500 de clienti noi).

 

Extinderea ariei de acoperire cu servicii digitale de ultima generatie

Oferta de servicii digitale HAPPY HOME a sustinut cresterea totala a companiei in T1 2018, UPC investind in  continuare in extinderea ariei de acoperire a serviciilor sale. La sfarsitul lui martie 2018, serviciile digitale UPC sunt disponibile pentru 3.077.200 de gospodarii din Romania, reprezentand o crestere anuala de aproape 7% (200.200 de noi case).

 

Cresterea numarului de abonamente, clienti si a veniturilor

Cresterea numarului de abonamente (RGU) de aproape 6% confirma performanta peste media pietei a UPC Romania. Astfel, la 31 martie 2018, numarul abonamentelor a ajuns la un total de 2.426.700 pe toate segmentele de televiziune, internet si telefonie. Fata de aceeasi perioada a anului trecut, compania are un total de 135.600 abonamente noi si isi continua cresterea confirmata in ultimii ani.

La sfarsitul trimestrului I 2018, UPC Romania are un numar total de 1.338.000 clienti. Astfel, baza de clienti a companiei a crescut in ultimul an, compania castigand 47.000 clienti noi.

In primul trimestru al acestui an, UPC Romania a inregistrat venituri de 190,7 milioane lei, ceea ce reprezinta o crestere de aproape 7% fata de 178,4 milioane lei in trimestrul I al anului trecut.

 

 

Despre UPC

UPC România, una dintre cele mai mari companii de telecomunicaţii de pe piaţa locală, este lider în domeniul inovaţiei în tehnologie. Compania oferă servicii de televiziune (digitală, prin satelit şi analogică), Internet în bandă largă şi telefonie prin intermediul unor reţele superioare şi prin platforme inovatoare de tehnologie. Serviciile digitale oferite de UPC România îi conectează pe cei peste 1,3 milioane de clienţi la universul digital şi le oferă experienţe uimitoare. Premierele UPC pe piaţa din România includ lansarea televiziunii digitale, a tehnologiilor HD, DVR, 3D, dar şi a internetului de mare viteză. UPC România oferă viteze superioare de până la  500 Mbps în toată aria de acoperire, cea mai bună experiență Wi-Fi cu modemul Connect Box și divertisment nelimitat prin platforma video de ultimă generație Horizon. UPC România este parte din grupul Liberty Global.

Liberty Global

(NASDAQ: LBTYA, LBTYB și LBTYK) este cea mai mare companie internațională de comunicații prin cablu din lume, cu operațiuni în 12 țări europene sub brandurile Virgin Media, Unitymedia, Telenet și UPC. Investim în infrastructură de ultimă generație și în platforme digitale care le permit clienţilor noştri să se bucure de revoluția digitală. Dezvoltarea şi angajamentul nostru remarcabil în materie de inovaţie ne permit să creăm produse de top pe piaţă, furnizate prin reţele de ultimă generaţie, care îi conectează pe cei peste 22 de milioane de clienţi abonaţi la peste 46 de milioane de servicii de televiziune, internet de mare viteză şi telefonie. Avem peste 6 milioane de abonaţi de servicii mobile şi oferim servicii WiFi în 10 milioane de puncte de acces din aria noastră de acoperire.

În plus, Liberty Global deține 50% din Vodafone Ziggo, un joint venture din Olanda cu 4 milioane de clienţi abonaţi la 10 milioane de servicii de telefonie fixă și 5 milioane de abonaţi de servicii mobile, precum și investiții semnificative în ITV, All3Media, LionsGate, cursele din Formula E și mai multe rețele sportive regionale.