Inovatia, noul portofoliu de produse si extinderea ariei de acoperire au determinat cresteri pe toate segmentele pentru UPC Romania in 2017

Bucuresti, 15 februarie 2018 – UPC Romania, parte a grupului Liberty Global, cea mai mare companie internationala de comunicatii prin cablu, a inregistrat cresteri pe toate segmentele de business in anul 2017, determinate in principal de extinderea ariei de acoperire a serviciilor UPC si imbunatatirea ofertei de servicii prin lansarea HAPPY HOME, noua promisiune de valoare pentru clienti.

 

Principalele rezultate din 2017:

·         Am atins si depasit un reper important: 2.400.000 de abonamente (RGU) la sfarsitul anului 2017

·         Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu 195.800 de case, reprezentand o crestere de aproximativ 7% fata de anul 2016, ajungand la 3.034.200 gospodarii din Romania

·         Investitiile constante in inovatii pentru clienti au determinat cresteri pe toate segmentele de business in 2017: 5% mai multi clienti de televiziune digitala, 9% mai multi clienti de internet si 14% mai multi clienti de telefonie comparativ cu anul 2016

·         Cresterea anuala a veniturilor UPC la 734,4 milioane lei in 2017, de la 689,3 milioane lei in anul precedent

 

 

„Am avut un an 2017 exceptional, cu cresteri pe toate segmentele, rezultate obtinute prin eforturile intregii echipe UPC. Odata cu lansarea noii promisiuni de valoare pentru clienti, HAPPY HOME, raspundem si mai bine nevoilor de conectivitate si divertisment ale clientilor, iar reactiile lor pozitive ne incurajeaza sa aducem cele mai noi tehnologii pe piata in cat mai multe case. Cu o noua oferta de produse si o arie de acoperire mult extinsa la nivel national, privim cu incredere la anul 2018, un an foarte special pentru UPC, in care aniversam 25 de ani de prezenta pe piata din Romania si de inovatie in tehnologie”. 

Robert Redeleanu, 
CEO UPC Romania & UPC Ungaria

 

 

Extinderea rapida a serviciilor digitale la nivel national

Strategia companiei in anul 2017 s-a concentrat, in continuare, pe extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale prin constructia de retea in diferite zone ale tarii. Intr-un an, aria de acoperire a serviciilor digitale a crescut cu aproximativ 7%, reprezentand 195.800 de noi case, comparativ cu anul 2016. La sfarsitul anului 2017, serviciile digitale UPC erau disponibile pentru 3.034.200 de gospodarii din Romania.

 

Cresterea tuturor segmentelor de business si a veniturilor

UPC si-a majorat baza totala de abonamente (RGU), care este de 2.416.900, cresterea anuala a numarului de RGU fiind de peste 6%: in 2017, UPC a adaugat 143.300 abonamente comparativ cu anul precedent. De asemenea, compania si-a marit baza de clienti in 2017 la 1.345.600, reprezentand o crestere de aproape 4% fata de sfarsitul anului 2016.

Veniturile nete ale UPC Romania au crescut si ele in 2017: in lei, cresterea anuala a veniturilor UPC a fost de 6,5%: 734,4 milioane lei in 2017 fata de 689,3 milioane lei in 2016.

 

Inovatia si imbunatatirea permanenta a experientei clientilor – baza strategiei de produs si în 2017

O contributie semnificativa la rezultatele pozitive ale companiei o are serviciul de internet,  segmentul cu cel mai mare potential de crestere. UPC a adaugat 46.300 de noi abonamente de internet de mare viteza, in cursul anului 2017, ceea ce reprezinta o crestere de aproape 9% (581.700 de abonamente de internet). De asemenea, peste 327.000 de clienti au ales modem-ul CONNECT BOX, bucurandu-se de cea mai buna experienta Wi-Fi in toata casa. Rata accelerata de adoptie a noului modem ne confirma ca serviciul de internet de la UPC indeplineste nevoia de conectivitate a clientilor nostri, in plus, prin reconfigurarea portofoliului de produse in prima parte a anului 2017, toti clientii UPC beneficiaza de viteze de internet de peste 150 Mbps. Astfel, toti clientii nostri beneficiaza de cele mai noi servicii si cele mai mari viteze in toata aria de acoperire UPC.

 

Televiziunea digitala prin cablu

Continua sa aduca noi clienti la UPC, in 2017, compania a atras 32.800 noi abonamente, baza crescand pana la 673.200. Pe acest segment, cresterea anuala este de peste 5%. Peste 118.000 de clienti au ales noul media-box inovator HORIZON, care le ofera o experienta de televiziune complet noua.

 

Segmentul de voce

A inregistrat o crestere anuala de aproape 14%, in 2017 compania atingand o baza de aproximativ 535.400 de clienti pentru serviciile de telefonie (64.500 de clienti noi).

Infografic

Despre UPC

UPC România, una dintre cele mai mari companii de telecomunicaţii de pe piaţa locală, este lider în domeniul inovaţiei în tehnologie. Compania oferă servicii de televiziune (digitală, prin satelit şi analogică), Internet în bandă largă şi telefonie prin intermediul unor reţele superioare şi prin platforme inovatoare de tehnologie. Serviciile digitale oferite de UPC România îi conectează pe cei peste 1,3 milioane de clienţi la universul digital şi le oferă experienţe uimitoare. Premierele UPC pe piaţa din România includ lansarea televiziunii digitale, a tehnologiilor HD, DVR, 3D, dar şi a internetului de mare viteză. UPC România oferă viteze superioare de până la  500 Mbps în toată aria de acoperire, cea mai bună experiență Wi-Fi cu modemul Connect Box și divertisment nelimitat prin platforma video de ultimă generație Horizon. UPC România este parte din grupul Liberty Global.

Liberty Global

(NASDAQ: LBTYA, LBTYB și LBTYK) este cea mai mare companie internațională de comunicații prin cablu din lume, cu operațiuni în 12 țări europene sub brandurile Virgin Media, Unitymedia, Telenet și UPC. Investim în infrastructură de ultimă generație și în platforme digitale care le permit clienţilor noştri să se bucure de revoluția digitală. Dezvoltarea şi angajamentul nostru remarcabil în materie de inovaţie ne permit să creăm produse de top pe piaţă, furnizate prin reţele de ultimă generaţie, care îi conectează pe cei peste 22 de milioane de clienţi abonaţi la peste 46 de milioane de servicii de televiziune, internet de mare viteză şi telefonie. Avem peste 6 milioane de abonaţi de servicii mobile şi oferim servicii WiFi în 10 milioane de puncte de acces din aria noastră de acoperire.

În plus, Liberty Global deține 50% din Vodafone Ziggo, un joint venture din Olanda cu 4 milioane de clienţi abonaţi la 10 milioane de servicii de telefonie fixă și 5 milioane de abonaţi de servicii mobile, precum și investiții semnificative în ITV, All3Media, LionsGate, cursele din Formula E și mai multe rețele sportive regionale.