Marius Motofei-Radu este noul Director al
diviziei Business a UPC Romania 

Bucuresti, 27 februarie 2018 – Incepand cu data de 1 martie 2018, Marius Motofei-Radu, in prezent Head of UPC CEE B2B Product & Marcom, va prelua functia de Director al diviziei Business a UPC România. In noul sau rol, Marius Motofei-Radu il va inlocui pe Bogdan Nitu, care a plecat din echipa UPC Romania la inceputul lunii februarie.

 

Marius Motofei-Radu va fi responsabil pentru dezvoltarea si implementarea strategiei comerciale a diviziei B2B a UPC Romania.

 

Ma bucur ca Marius va prelua acest nou rol in cadrul companiei noastre. Sunt sigur ca experienta profesionala de peste 15 ani, cunoasterea business-ului si a echipei UPC, precum si perspectiva sa strategica vor fi atuuri importante in dezvoltarea continua a diviziei noastre B2B, divizie care deja se bucura de o performanta excelenta”, declara Robert Redeleanu, CEO UPC Romania & UPC Ungaria.

 

Marius Motofei-Radu s-a alaturat echipei B2B a UPC Romania in anul 2012 in functia de Manager Dezvoltare Produse, iar din 2017 a preluat responsabilitatea diviziilor Product & Marcom B2B pentru intreaga regiune CEE (Romania, Polonia, Ungaria, Cehia & Slovacia).

 

Inainte de a se alatura echipei UPC, Marius Motofei-Radu a fost director de vanzări in cadrul Corporater Norvegia, director de vanzări la Matricia Solution si CEMEA Development Manager in cadrul Grupului Gecad Technologies. Este absolvent MBA al Ottawa University CA, cu dubla specializare in marketing si finante.

 

UPC Business ofera solutii complexe de comunicatii pentru companiile care doresc conexiuni stabile de mare viteza, in mai multe localitati din tara sau in mai multe sedii din acelasi oras. Reteaua acopera cele mai importante orase din Romania, incluzand: Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Constanta, Iasi.  Portofoliul UPC Business acopera toate segmentele de piata, de la companii mici si mijlocii pana la companii nationale si multinationale. Solutiile de comunicatii se adreseaza si verticalelor specifice de piata cum ar fi: sectorul bancar, industria hoteliera, transporturi, distributie si logistica, educatie sau administratie publica.

 

Prin intermediul infrastructurii permanent imbunatatite, compania furnizeaza servicii de internet, date, securitate, cloud, voce, video si alte servicii cu valoare adaugata pentru mediul de afaceri.

 

Divizia UPC Business este prezenta in 12 tari din Europa: Olanda, Austria, Belgia, Marea Britanie, Germania, Elvetia, Irlanda, Polonia, Cehia, Slovacia, Romania si Ungaria.