Mediabox Horizon

Ce este mediaboxul Horizon?
deschide închide

Pași de instalare
deschide închide

Care este codul PIN standard?
deschide închide

 Codul PIN standard este 0000.

Cum pot folosi portalul de aplicații?
deschide închide

Pentru a accesa Portalul de Aplicații este necesar să conectezi mediabox-ul Horizon la modemul de Internet folosind cablul Ethernet primit în cutia mediabox-ului.

Cum pot selecta și renumerota canalele mele preferate?
deschide închide

Selectează SETĂRI în Meniul Principal, apoi PREFERINȚE/ CANALE PREFERATE pentru a seta și renumerota canalele preferate. Poți de asemenea să apeși OK de două ori în timp ce vizionezi orice canal TV pentru a salva un canal favorit direct din meniu.

În meniul OPȚIUNI SUPLIMENTARE poți alege să navighezi printre canalele tale favorite selectând NAVIGARE DOAR PRIN CANALELE FAVORITE.

Cum pot înregistra emisiuni și filme prin intermediul mediabox-ului Horizon?
deschide închide

Pentru a înregistra programele dorite trebuie să conectezi un Hard Disk extern în spatele mediabox-ului tău. Lista cu modele de Hard Disk-uri recomandate este următoarea:
 
  • Western Digital 2,5“ Elements Portable (500GB)
  • Seagate BackUp Plus Portable (500GB) 
  • Seagate Expansion 500GB, 2.5", USB 3.0, Black
  • Seagate Slim Portable 500GB, 2.5", USB 3.0, Silver
  • Toshiba Canvio Basics 500GB, 2.5", USB 3.0, Black

Unde pot găsi înregistrările mele pe mediabox?
deschide închide

Accesează LIBRARIE din Meniul Principal și selectează ÎNREGISTRĂRI EXISTENTE. De asemenea, poți apăsa tasta “RECORDED LIST” de pe telecomandă pentru a deschide lista direct.

Cum pot optimiza imaginea redată pe televizor când mediabox-ul este conectat prin cablul SCART?
deschide închide

Când conectezi mediabox-ul la televizor printr-un cablu SCART nu toate textele pot fi ușor de citit. Poti optimiza imaginea prin selectarea opțiunii SCART când parcurgi pașii de instalare sau poți selecta SETĂRI > SETĂRI AVANSATE> OPTIMIZARE HDMI / SCART.

Cum pot reduce timpul de pornire al mediabox-ului?
deschide închide

Mediabox-ul oferă două opțiuni pentru consumul de energie în modul standby ( SETARI > PREFERINTE > CONSUM ENERGETIC IN STANDBY)

  • NORMAL: atunci când selectezi această opțiune mediabox-ul va porni în câteva secunde, dar consumă mai multă energie electrică când este în modul standby
  • ECO: în acest mod mediabox-ul consumă mai puțină energie în standby, însă pornirea va dura mai mult.

Cum pot actualiza software-ul de pe mediabox-ul Horizon?
deschide închide

Nu este nevoie să faci nimic în acest sens. Actualizarea se realizează în mod automat în timpul nopții dacă mediabox-ul este conectat la sursa de energie electrică și rețeaua UPC. Dacă aceste condiții nu sunt îndeplinite, actualizarea se va efectua la prima pornire a mediabox-ului.

Pot înregistra un program în timp ce vizionez un altul?
deschide închide

Din păcate această funcționalitate nu este disponibilă. 

Pot viziona programele înregistrate pe Hard Disk pe un alt dispozitiv (laptop, PC)?
deschide închide

Nu, conținutul este protejat, iar vizionarea este permisă exclusiv pe mediabox.

De ce este necesar ca mediaboxul să fie conectat în permanență la Internet?
deschide închide

Pentru a beneficia de funcționalitatea Replay și de Portal de aplicații, precum și de ghidul TV extins este necesar ca mediaboxul să fie conectat la Internet. Dacă mediaboxul nu este conectat la Internet te vei putea bucura în continuare de funcționalitățile standard.

Cum blochez canalele?
deschide închide

Se accesează meniul mediaboxului prin apăsarea butonul  MENU apoi se accesează meniul SETĂRI / PIN & Control Parental / Setează canale blocateOK.

 

În această secțiune se vor selecta, cu tasta OK, canalele ce se doresc a fi blocate.

 

Pentru blocarea canalelor este nevoie să introduci codul PIN (0000 dacă acesta nu a fost schimbat). Pentru deblocarea canalelor urmează aceiași pasi ca și pentru blocarea acestora.  

 

 

Card CI+

Instalarea Cardului CI+
deschide închide

Unde pot găsi parametrii de rețea necesari instalării cardului CI+?
deschide închide

La instalarea cardului CI+, ți se va solicita să introduci o serie de parametrii de rețea, ale căror valori le regăsești mai jos:

  • Frecvența – 306000
  • Symbol rate – 6900
  • Modulatie QAM – 256

Totodată, ți se va solicita să introduci și ID-ul de rețea al localității în care te afli, pe care îl poti afla aici.

Cât durează până când televizorul meu recunoaște Digital Cardul UPC?
deschide închide

Poate dura câteva minute până când televizorul tău recunoaște Digital Cardul. Nu îl scoate din port în timp ce procesul de recunoaștere este în curs.

Am făcut instalarea conform manualului, dar Digital Cardul nu este recunoscut deși am un televizor compatibil. Ce trebuie să fac?
deschide închide

Asigură-te că smartcardul și Digital Cardul sunt corect introduse în televizor. Dacă problema persistă contactează Departamentul Relații cu Clienții la 031 1000 872.

Cât poate dura căutarea automată a canalelor?
deschide închide

Operațiunea de căutare automată a canalelor poate varia în funcție de modelul televizorului și metoda de căutare selectată în meniul televizorului:
 

- varianta rapidă: prin căutare automată ~ 2-3 min

- varianta completă: ~ 30 min                        

 

Parametrii de căutare se pot regăsi în capitolul “Parametri de rețea utilizați în căutarea canalelor”, de la pagina 6.

Recomandările de față asigură recepția corectă, rapidă și eficientă a canalelor din grila digitală UPC.

Pot utiliza Ghidul de programe TV?
deschide închide

Da, poți folosi ghidul de programe pe televizorul tău. UPC asigură, de asemenea, afișarea informațiilor despre programul curent și cel imediat următor.

Funcționarea corectă și facilitățile ghidului TV pot varia însă în funcție de modelul televizorului utilizat. UPC nu garantează funcționarea corectă a informațiilor din ghidul TV pe mai multe zile sau afișarea corectă pe televizoarele necertificate.

Cum funcționează controlul parental?
deschide închide

Funcția de control parental este controlată direct de televizor. Citește manualul televizorului pentru a putea instala corect funcția de control parental

Cum pot construi o listă de canale favorite?
deschide închide

Funcția de canale favorite este controlată de televizorul tău. Te rugăm să citești manualul de utilizare al televizorului pentru a stabili lista de canale favorite

Pot modifica ordinea canalelor?
deschide închide

Ordinea canalelor este presetată automat pe televizor. Dacă vrei să schimbi ordinea canalelor, consultă instrucțiunile de folosire ale televizorului.

Mesaje generale de eroare
deschide închide

O nouă versiune de software este disponibilă, ce trebuie să fac?
deschide închide

Acest mesaj apare în situația în care o nouă versiune de software este disponibilă pentru Digital Cardul UPC. Trebuie să permiți actualizarea de software apăsând pe butonul OK de pe telecomandă. Nu vei putea accesa serviciul de televiziune digitală UPC pană nu se termină actualizarea.

Televizorul afisează un mesaj de eroare acces canal. Cum trebuie să procedez?
deschide închide

Cel mai probabil, canalul în cauză nu se regășeste în abonamentul tău; verifică pe www.upc.ro dacă acest canal TV se află în abonamentul achizitionat.

 

Dacă problema persistă, contactează departamentul de relații clienți 0311000872.

Televizorul afisează următorul mesaj de eroare “Smartcard invalid”. Ce trebuie făcut?
deschide închide

Asigură-te că smartcardul si Digital Cardul sunt corect introduse în televizor.

Televizorul afisează următorul mesaj de eroare “Semnal demodulat” / “Canal criptat” / “Conținut codat” ”. Ce trebuie să fac?
deschide închide

Dacă problema persistă, contactează departamentul de suport tehnic la 031 1000 872 (program L–D 07:00 - 23:00).

 

Digital TV

Nu mi se mai aprinde mediaboxul/ Nu am semnal
deschide închide

În primul rând verifică dacă echipamentele sunt alimentate la curent (cablu, prize și prelungitoare).

 

Verifică butonul ON/OFF din spatele mediaboxului.

 

Cablul coaxial sa fie conectat în mediabox la mufa RF-IN.

 

Dacă acestea sunt conectate corect și butonul din spatele mediaboxului este ON, alege sursa de intrare folosind telecomanda televizorului:
- în cazul în care ai conectat cablu HDMI, alege sursa HDMI
- dacă ai conectat cablu EURO SCART, alege sursa AV

 

 

La câte televizoare pot recepționa serviciul digital?
deschide închide

Serviciul digital se poate recepționa la televizorul la care se montează mediaboxul. La cumpărarea oricărui produs de televiziune digitală este necesar să achizitionezi unul din mediabox-urile noastre. UPC îți oferă de asemenea posibilitatea de a achiziționa în chirie încă maxim 4 mediabox-uri pe același abonament.

Unde conectez cablul de antenă în mediabox?
deschide închide

Cablul de antenă se conectează în spatele mediaboxului, în mufa RF IN

Nu pot viziona în sistem digital deși am instalat mediabox-ul conform instrucțiunilor. Cum procedez?
deschide închide

Verifică daca televizorul si mediaboxul sunt conectate corect.

 

Alege sursa de intrare folosind telecomanda televizorului:

- în cazul în care ai conectat cablu HDMI, alege sursa HDMI
- dacă ai conectat cablu EURO SCART, alege sursa AV

Cum procedez dacă am meniul într-o limbă străină?
deschide închide

Se apasă tasta Menu, se selectează opțiunea de Setări și apoi Setări inițiale.

La cererea codului parental, se introduce (dacă nu a fost schimbat) codul 0000.

După confirmarea codului, mediabox-ul se va reseta, iar la inițializare va apărea meniul cu țările unde trebuie selectată țara România.

Ulterior se va introduce codul de activare al orașului în care locuiți. În meniul următor se va verifica puterea semnalului/ calitatea semnalului, iar la mesajul "Semnal bun pentru a continua vă rog apăsați tasta OK" se apasă tasta OK de pe telecomanda mediabox-ului.

Prin confirmare se va trece la meniul de căutare canale, după indentificarea numărului de canale se confirmă prin apăsarea tastei OK de pe telecomanda mediabox-ului.

Mediabox-ul nu recunoaște codul de activare. Ce fac?
deschide închide

Se apasă tasta Back de pe telecomandă mediabox-ului pentru a putea fi selectată țara România, după care se confirmă prin apăsarea butonului OK

Cum se pot bloca unul sau mai multe canale?
deschide închide

Se apasă butonul Guide și apoi Setări OK. Selectarea canalelor care se doresc a fi blocate se va face prin apăsarea tastei galbene de pe telecomanda mediabox-ului. Pentru blocarea fiecărui canal este nevoie să introduci codul PIN (0000 dacă acesta nu a fost schimbat). Pentru deblocarea canalelor urmează aceiași pași ca și pentru blocarea acestora. 

Se poate ca informația de pe DVR să fie transferată pe alt suport de stocare de date (hard disk, CD, stick USB)?
deschide închide

Nu. Informația înregistrată cu ajutorul DVR-ului nu poate fi transferată pe alte dispozitive externe de stocare de date. 

Se poate recepționa UPC Digital TV pe un televizor cu receiver built-in, fără a mai folosi mediabox-ul?
deschide închide

Acest lucru este posibil doar dacă televizorul dispune de un tunner DVBC sau slot Common Interface.

 

În cazul în care nu se va folosi card CI+ se pot viziona doar canalele transmise la liber, necriptat.

Pentru a recepționa HD trebuie să schimb receptorul curent?
deschide închide

Da, pentru a putea recepționa canalele HD oferite de UPC, în cazul în care ai un mediabox standard, va trebui să îl schimbi cu un mediabox HD. 

 

Apps

Horizon Go

Ce este serviciul Horizon Go și cum îl pot folosi?
deschide închide

Horizon Go este un serviciu care permite clienților UPC, abonați la serviciile de televiziune și internet, să urmărească anumite canale TV pe dispozitive mobile, prin intermediul unei conexiuni la internet. Serviciul poate fi accesat pe pagina www.horizon.tv.

Cum accesez Horizon Go?
deschide închide

Pe laptop sau desktop

Serviciul Horizon Go poate fi accesat de către orice client care are un cont My UPC activat. Cu toate acestea, doar clienții care sunt abonați ai serviciilor de televiziune digitală sau analogică și internet de la UPC vor putea urmări canalele TV și online.

Pasul 1

Descarcă aplicația mobilă Horizon Go sau accesează horizon.tv, pentru a te bucura de canalele TV pe computer sau laptop.

 
 

Pasul 2

Te autentifici cu numele de utilizator și parola contului tău MY UPC.

Dacă nu ai cont My UPC, îți poți crea unul foarte simplu și rapid, pe my.upc.ro

 
 

Pasul 3

Odată autentificat, selectează canalele preferate și bucură-te de conținut TV de la UPC pe orice ecran, fără costuri suplimentare. Traficul de date 3G/4G poate genera costuri suplimentare.

 
 

Pe tableta sau smartphone

 
 

DESCARCĂ APLICAȚIA

Dacă ai internet și televiziune de la UPC, descarcă aplicația Horizon Go și ai peste 99 canale TV disponibile pe smartphone, tabletă sau laptop.

Apple iOS

 
 

Android

 
 

Windows

 
 
 
 

Care sunt specificațiile tehnice minime necesare pentru a utiliza serviciul Horizon Go?
deschide închide

Pentru accesarea serviciului Horizon Go prin interfața web:

 

1. Sistem de operare: Windows, Mac OSX

2. Browsere web: Internet Explorer, Edge, Firefox, Safari, Chrome – exclusiv pentru funcționalitatea Replay

 

Te rugăm să ții cont de faptul că serviciul nu este compatibil
cu Internet Explorer 8 și 9. Pentru a utiliza serviciul Horizon Go, va fi
necesară instalarea unei versiuni mai recente a acestui browser.

 

Alte software-uri: Silverlight 5.0 plug-in sau mai recent.

 

Pentru accesarea serviciului Horizon Go pe dispozitive mobile:

Sistem de operare: Android sau iOS 7 cât mai recent.

 

Cum mă autentific în Horizon Go?
deschide închide

Pentru a te autentifica în aplicația Horizon Go, folosește datele contului tău My UPC. Dacă nu ai un cont My UPC, este foarte simplu să-ți creezi unul, aici

Prin ce conexiuni pot folosi Horizon Go?
deschide închide

Dacă ești client UPC de televiziune și internet, poți folosi Horizon Go prin intermediul oricărei conexiuni la internet, inclusiv Wi-Free de la UPC. Cu toate acestea, există anumite canale ce nu vor fi accesibile decât prin intermediul unei conexiuni de internet de la UPC. Acestea sunt:
 

Balkanika MTV, CGTN, RTL și Fishing.

 

Pe câte dispozitive pot folosi Horizon Go?
deschide închide

Poți folosi Horizon Go pe 5 dispozitive simultan.

La ce canale voi avea acces prin Horizon Go?
deschide închide

Prin Horizon Go vei avea acces la un anumit număr de canale în funcție de abonamentul tău TV. Lucrăm permanent la îmbunătățirea grilei noastre și, în curând, te vei putea bucura de și mai mult conținut TV pe dispozitivul tău mobil. 

 

Vezi grila de canale disponibilă în Horizon Go pentru:

- Abonament Play Familia

- Abonament Play Maxim 

 

 

Pot urmări meciurile de fotbal din Liga 1 pe Horizon Go?
deschide închide

Da, canalele LookPlus și LookSport, ce transmit meciurile din Liga 1, sunt disponibile pe Horizon Go.

Care este consumul de date al aplicației Horizon Go?
deschide închide

În cazul în care folosești Horizon Go prin intermediul unei conexiuni 3G, există posibilitatea de a genera trafic suplimentar de date și pot apărea costuri extra din partea operatorului tău de telefonie mobilă. Consumul de date poate varia de la un dispozitiv la altul, în funcție de o serie de factori, printre care și dimensiunea ecranului pe care urmărești canale TV online, prin Horizon Go. Consumul mediu estimat este de 10 MB/minut.

Aplicația Horizon Go funcționează și pe dispozitive mobile decodate sau rootate? În ce măsură afectează viteza de internet streaming-ul?
deschide închide

Nu, aplicația Horizon Go nu va funcționa pe dispozitive mobile decodate sau rootate.

În ce masură afectează viteza de internet streaming-ul?
deschide închide

În cazul în care calitatea conexiunii tale la internet este afectată, aplicația va funcționa în continuare. Cu toate acestea, dacă viteza de internet scade, calitatea streaming-ului va fi și ea afectată.

De ce primesc mesajul "Din păcate, acest program nu poate fi urmărit momentan, întrucât canalul TV nu permite transmisia acestuia în mediul online."?
deschide închide

Acest mesaj de eroare este afișat atunci cand pentru emisiunea sau filmul difuzat nu există drepturi de transmisie in mediul online.

Nu mă pot loga în Horizon Go? Ce pot să fac?
deschide închide

Mai întâi, te rugăm să te asiguri că ai un cont My UPC valabil. În cazul în care nu te poți autentifica în Horizon Go folosind datele contului tău My UPC, te rugăm să încerci să te autentifici în contul tău My UPC și să verifici situatia serviciului in Administrare cont:

 

Dacă aici autentificarea funcționează, te rugăm să te asiguri că introduci corect numele de utilizator și parola atunci când încerci să te autentifici pe site-ul sau în aplicația mobilă Horizon Go. Dacă nu te poți loga nici în Horizon Go, nici în contul My UPC, te rugăm să contactezi Relații Clienți 0311000872.

Cum pot schimba limba în aplicația Horizon Go?
deschide închide

Aplicația nu are o funcție dedicată pentru schimbarea limbii. Pentru a face acest lucru, va fi necesar să schimbi setările de limbă ale sistemului de operare al dispozitivului tău.

 

HBO Go

Ce este HBO Go?
deschide închide

HBO Go este un serviciu oferit prin intermediul operatorilor autorizați, care îți oferă acces nelimitat la filme și seriale premium pe PC, telefon, tabletă și anumite modele de smart TV. Cu HBO Go poți viziona serialele originale HBO preferate, filme de succes, comedii, documentare și materiale speciale din spatele camerei de filmat - ori de câte ori și oriunde dorești.

 

Toate producțiile noi de la HBO sunt disponibile și pe HBO Go?
deschide închide

Da, majoritatea producțiilor noi vor fi disponibile și pe HBO GO, precum și sute de alte titluri, de la filme de succes și documentare, la programe originale HBO, premiate în cadrul galelor de film.

Trebuie să-mi fac abonament la HBO ca să urmăresc un titlu pe HBO Go?
deschide închide

HBO GO este disponibil:

 

- clienților UPC  care au activ serviciul de televiziune și extraopțiunea de televiziune HBO sau MAXPAK

- persoanelor care achizitioneaza HBO GO, direct de pe www.hbogo.ro si nu printr-un operator de telecom

Cum mă conectez după achiziționarea pachetului HBO?
deschide închide

Trebuie să creezi un cont My UPC în situația în care nu ai deja - https://my.upc.ro/myupc-web


Se accesează https://hbogo.ro/ - Utilizator nou -> Activează -> Logare cu credențialele contului myUPC.
 

Ulterior, poți accesa contul doar folosind butonul de Autentificare.

 

Sau HBO GO poate fi utilizat pe smartphone, tabletă, Smart TV, Apple TV, Chromecast, console (XBOX/ Playstation). Verifică aici mai multe despre device-urile compatibile și specificațiile minime.

 

 

Pot să folosesc HBO Go în străinătate?
deschide închide

Da, HBO respectă reglementările europene în ceea ce privește portabilitatea și HBO GO poate fi urmărit acum oriunde în Uniunea Europeană (și în EEA - Spațiul Economic European) cu abonamentul din România.

Pot folosi același abonament pe mai multe dispozitive?
deschide închide

Da, poți adăuga până la 5 dispozitive.

Am atins numărul maxim de dispozitive pe care le pot adăuga contului meu. Ce pot să fac?
deschide închide

În caz că ai activat numărul maxim de terminale, poți șterge oricare dintre dispozitivele deja înregistrate din setările contului. Nu poți adăuga din nou același dispozitiv timp de 48 de ore.

 

Analog TV

Cum scanez grila de canale?
deschide închide

Căutare automată

Pasul 1
Apasa butonul “MENU” de pe telecomanda (cele mai multe telecomenzi au un buton dedicat pentru accesarea meniului televizorului, aflat fie langa tastele numerice, fie in partea centrala a acesteia). Ti se va deschide meniul televizorului. 

 

Pasul 2

Folosind tastele de navigare, alege optiunea “Memorare automata”/ “Reglaj automat”/ “Configurare canal” (“Automatic tuning”) si apasa tasta “OK”.

Anumite modele de televizoare solicita confirmarea altor optiuni:

·         tipul de canale (analogic si/sau digital) - in astfel de situatii, iti recomandam sa scanezi atat canalele analogice, cat si cele digitale.

·         operatorul - alege UPC, daca este disponibil în lista de operatori. Daca UPC nu este disponibil in lista, alege ”Altul” (”Other”)

·         parametri de retea - este recomandat ca acesti parametri sa nu fie modificati

·         tara/zona - alege Romania sau Europa. In functie de marca si modelul televizorului tau, dupa finalizarea procesului de memorare, canalele vor fi rearanjate dupa tipul lor (analogice si digitale), in ordinea in care au fost gasite in timpul procesului de scanare.

 

Pasul 3
Ulterior procesului de scanare/cautare, canalele pot fi ordonate dupa preferinte.   Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de memorare a canalelor analogice, te rugam sa consulti manualul de utilizare al televizorului tau.

Căutare manuală

Pasul 1
Apasa butonul “MENU” de pe telecomanda (cele mai multe telecomenzi au un buton dedicat pentru

accesarea meniului televizorului, aflat fie langa tastele numerice, fie in partea centrala a acesteia.

Ti se va deschide meniul televizorului.

 

Pasul 2
Folosind tastele de navigare, alege optiunea “Memorare manuala”/ “Reglaj manual”/ “Configurare canal” (“Manual tuning”) si apasa tasta “OK”.

 

Anumite modele de televizoare solicita confirmarea altor optiuni:

·         tipul de canale (analogic si/sau digital) - in astfel de situatii, iti recomandam sa scanezi atat canalele analogice, cat si cele digitale.

·         operatorul - alege UPC, daca este disponibil în lista de operatori. Daca UPC nu este disponibil in lista, alege ”Altul” (”Other”)

·         parametri de retea - este recomandat ca acesti parametri sa nu fie modificati

·         tara/zona - alege Romania sau Europa.

 

Pe parcursul procesului de scanare, in momentul in care este gasit un program, procesul de scanare se opreste. Pentru memorarea canalului gasit pe o anumita pozitie, este necesar sa tastezi pozitia dorita si sa confirmi

memorarea canalului pe aceasta pozitie. Dupa ce ai memorat un canal pe o anumita pozitie, reia procesul de scanare si memoreaza celelalte canale gasite pe pozitiile dorite. Anumite marci si modele de televizoare iti permit introducerea frecventei canalului cautat, folosind tastele numerice. Pe anumite canale este posibil sa remarci lipsa sunetului din cauza trecerii in standardul B/G. Va trebui sa te asiguri ca standardul de sunet selectat in meniul televizorului este B/G sau PAL B/G si sa efectuezi cautarea automata a canalelor, conform instructiunilor de mai sus.

 

Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de memorare a canalelor analogice, te rugam sa consulti manualul de utilizare al televizorului tau.

 

Treci la digital!

De ce să treci la digital?

Pentru că:

  • Ai acces la cel mai mare număr de canale
  • Ai o claritate mai bună în imagine și sunet
  • Ai acces la extraopțiunea SPORT, unde poți urmări toate meciurile din Liga Campionilor, Europa League și Liga I