Internet

Echipamente

Instalare Connect Box
deschide închide

Înainte de a începe, asigurați-vă că aveți calculatorul pornit și cablul de alimentare al modemului este scos din priză.

 

  1. Conectați unul din capetele cablului coaxial la priza de cablu sau la splitter.
  2. Conectați celalalt capăt al cablului coaxial la conectorul de cablu al modem-ului. Strângeți manual conectorii pentru a evita deteriorarea lor.
  3. Conectați cablul de alimentare la port-ul de alimentare al modemului.
  4. Conectați celălalt capăt al cablului de alimentare la o priză de curent de perete. Acest proces activează modemul în mod automat. Nu este nevoie să deconectați modemul atunci când nu este folosit. Prima dată când conectați modemului, lăsați-l de la 5 până la 30 de minute pentru a găsi și a se fixa pe canalele potrivite de comunicații.
  5. Conectați celălalt capăt al cablului de la telefonul fix în port-ul TEL 1 de pe spatele modemului.
  6. Conectați la telefon cablul pentru telefonul fix.
  7. Conectați cablul de Ethernet la port-ul Ethernet de pe calculator și conectați celălalt capăt al cablului Ethernet la port-ul Ethernet al modemului.
  8. Verificați ca LED-urile de pe panoul frontal să se aprindă după urmatoarea secvență: 

LED

Descriere

 

 

Online

Clipește în timpul înregistrării și configurării modemului.

Se modifică în alb atunci când modemul este înregistrat cu succes în rețea și este gata pentru acces la Internet

Instalare Wifi Booster
deschide închide

Ce este Kit-ul UPC Wifi Booster?

Este un kit format dintr-un adaptor și un amplificator, care transformă rețeaua electrică într-o conexiune la internet. Astfel, poți extinde semnalul wifi în orice colț al casei.

Mai mult, amplificatorul pentru captarea semnalului wifi la mansardă, la subsol sau in orice colt al casei are disponibil si un port Ethernet pe care il poti folosi pentru conectarea mediabox-ul tau Horizon.

De ce aș cumpăra echipamentul Wifi Booster de la UPC

Wifi Booster impreuna cu modemul Connect Box de la UPC iti ofera o experienta unica si optima de conectivitate astfel incat toate echipamentele tale (TV, mediabox Horizon, laptop/desktop, tableta, telefoane, TV, consola jocuri etc) sa fie conectate la wifi . Wifi Booster se sincronizeaza cu modemul Connect Box si astfel vei avea o singura retea wifi toata casa.

 

Mai mult, UPC iti ofera suport pentru ambele echipamente.

Ce lucruri pot avea impact asupra performanței echipamentelor Wifi Booster?

  • Conexiunea intre modem si amplificator este influentata de calitatea instalatiei electrice
  • Folosirea mai multor faze electrice
  • Folosirea prelungitoarelor electrice

Kit-ul Wifi Booster functioneaza daca adaptorul si amplificatorul sunt instalate pe diferite faze electrice?

Da, funcționează,  însă pentru a obtine o performanta buna a kit-ului Wifi Booster, recomandarea noastra este sa folosesti aceeasi faza electrică

Kit-ul Wifi Booster funcționează pe circuitul electric de aluminiu sau pe cupru?

Kit-ul Wifi Booster functioneaza atat pe circuitul electric de cupru cat si pe aluminiu, insa calitatea semnalului wifi poate fi diferită în funcție de tipul de cabluri electrice.

Cât de departe poate fi situat amplificatorul fata de pozitia adaptorului?

Recomandat este să nu ai mai mult de 100 de metri între dispozitive

Pot conecta Kit-ul Wifi Booster la un cablu prelungitor?

Recomandat este să cuplați adaptorul și amplificatorul direct la prizele de perete, fără prelungitoare, deoarece are un impact semnificativ asupra performanței. Conectați mai întâi amplificatorul / adaptorul și după aceea întroduceți cablul prelungitorului în priza integrată.

Intâmpini dificultăți cu Kit-ul Wifi Booster?

Oprește alimentarea prizelor, deconectează amplificatoarele, reconectează-le și pornește-le. Dacă sunt sincronizate și funcționează corect, va fi aprins doar indicatorul luminos de alimentare.

 

Conectare rețea

Testare viteză
deschide închide

Probleme de conectare la rețea
deschide închide

Pe iconița Local Area Connection îmi apare mesajul "Cable unplugged"
deschide închide

Conexiunea fizică dintre PC și modem nu este realizată corespunzător (cabluri conectate incorect).

Mă pot conecta doar pe pagina implicită
deschide închide

Selectează meniul Tools din browser-ul pe care îl folosești după care alege opțiunea Internet Options. În noua fereastră deschisă selectează tab-ul Connections și apoi opțiunea Lan Settings. În noua fereastră nici una dintre cele 3 opțiuni existente nu trebuie să fie bifate. Opțiunile sunt: "Automatically detect settings/ Use automatic configuration script/ Use a proxy server for your LAN"

Doresc să mă conectez la internet și îmi apare mesajul "This webpage is not available offline". Ce fac?
deschide închide

Trebuie să selectezi meniul File din browser și să debifezi opțiunea "Work Offline"

Sunt abonat al serviciului de internet al UPC, dar nu pot accesa nici un site. Ce pot face?
deschide închide

Modem-ul trebuie să fie sincronizat. Acest lucru se verifică prin a observa dacă led-ul de "Online" este aprins continuu.

Cablul (UTP sau USB) trebuie să fie introdus corect atât în modem cât și în calculator (placa de rețea sau portul USB). Dacă led-ul “Link” de pe modem este stins înseamnă că nu există conectivitate între modem și PC. Trebuie sa verifici cablul între modem și calculator și instalarea corectă a driverelor pentru placa de rețea sau USB.

Dacă folosești un proxy server, te rugăm să dezactivezi această opțiune dacă ai probleme în accesarea Internetul-ui. Pentru a ajunge la această opțiune, în browser-ul Internet Explorer (exemplu) trebuie parcurgi următorii pași: se deschide Internet Explorer --> Tools --> Connections --> LAN Settings.

Daca accesul pe un site nu se poate face după introducerea adresei în litere (www.yahoo.com) dar, dacă în Browser în câmpul "Address" se introduce adresa de IP a acestui site (216.145.12.53) și funcționează, trebuie să contactezi departamentul Relații cu Clienții la numărul de telefon 031.1000.872.

Informații despre IP
deschide închide

Pot beneficia de IP static? Ce trebuie să fac pentru a avea IP static?
deschide închide

Clienții UPC (persoane fizice) nu beneficiază de IP static. IP-urile statice sunt disponibile doar clienților care încheie contracte pe persoană juridică.

Care sunt pașii pentru a seta IP-ul / DNS-ul pe automat, prin DHCP?
deschide închide

Se apasă butonul de START, se selectează opțiunea Control Panel și se alege opțiunea Network Connections. Se selectează iconița Local Area Connection, se dă un click dreapta și se alege opțiunea Properties.

Din noua fereastră se selectează cu dublu click opțiunea Internet Protocol TCP / IP, deschizându-se astfel o altă fereastră în care se bifează opțiunile "Obtain an IP address automatically" și "Obtain DNS server address automatically".

Se apasă OK pentru a închide ferestrele deschise anterior.

Am schimbat sistemul de operare Windows și am uitat IP-ul/DNS-ul
deschide închide

  • IP-ul/DNS-ul trebuie să fie setate pe automat. Conexiunea la internet prin modemul UPC necesită alocarea unui IP dinamic prin DHCP.

Întrebări și răspunsuri despre IPv6
deschide închide

Se estimează ca IPv6, noua generație de adrese internet protocol (IP), va înlocui în 2016 adresele IP existente în toate țările în care UPC și alte subsidiare Liberty Global operează. Cantitatea de adrese IPv4 pe care UPC / Liberty Global o deține nu va fi suficientă până la introducerea IPv6. De câțiva ani, Liberty Global / UPC a început procesul de transformare a rețelei sale, astfel încât aceasta să fie pregătită pentru IPv6. Liberty Global / UPC vor introduce la timp IPv6, astfel ca întreruperile sunt improbabile. Trecerea de la IPv4 la IPv6 nu are niciun impact direct asupa clienților. Modemurile nostre sunt în principiu pregătite pentru introducerea IPv6.

Ce este IPv6?

IPv6 (Internet Protocol Version 6) este o noua generație de adrese internet protocol, care este în esență o actualizare a IP Version 4 (IPv4). Un Protocol Internet – în mod uzual denumit IP – este un set de standarde agreate referitoare la modul în care funcționează internetul. A fost implementat în mod oficial în 1982 și asigură regulile tehnice prin care Internetul este la fel peste tot în lume. Bazele IPv6 sunt asemănătoare celor ale IPv4 – dispozitivele pot folosi IPv6 ca adrese sursă și destinație pentru a face posibilă transmisia pachetelor prin rețea.

Cum a aparut subiectul IPv6?

Adresele IPv4 sunt pe terminate, în special pentru că foarte mulți oameni, mult mai mult decât s-a estimat vreodată, folosesc internetul în modalități care nu au fost prevăzute inițial, precum video, chat, email și așa mai departe. De aici rezultă nevoia de mai multe adrese IP.

Liberty Global / UPC lucrează la implementarea IPv6?

Da, Liberty Global / UPC a început să lucreze la proiectul IPv6 în urma cu câțiva ani – în momentul în care scenariul lipsei de spațiu pentru adrese IPv4 a devenit o realitate.

Când va avea loc această implementare?

Liberty Global / UPC a implementat deja IPv6 de la jumatătea anului 2015, iar procesul s-a finalizat la sfârșitul anului 2016.

De ce a implementat UPC IPv6?

Adresele IP unice IPv4 sunt din ce în ce mai rare.

A existat vreun avantaj specific pentru clienții UPC după implementarea IPv6?

Nu a fost niciun beneficiu direct – avantajele pe termen mai lung pentru clienți sunt acelea că orice dispozitiv pe care îl deține clientul poate obține o adresă IP unică – ceea ce va permite comunicarea directă cu aceste dispozitive (de exemplu o cameră video accesibilă remote).

Conexiunile UPC au fost mai stabile după implementarea IPv6 de catre Liberty Global / UPC?

Stabilitatea rețelei nu a fost afectată în niciun fel.

De ce nu îmi apare iconița Local Area Connection în bara de start?
deschide închide

Dacă nu apare iconița Local Area Connection în bara de start, se verifică dacă această nu a fost dezactivată. Se apasă butonul de START, se selectează opțiunea Control Panel după care opțiunea Network Connections și selectăm cu click dreapta iconița Local Area Connection de unde se alege opțiunea Enable.

Care este limita pentru traficul de date?
deschide închide

UPC nu dispune de nici un fel de limitare a vitezei de download, cât și a celei de upload, indiferent de abonament.

Ce se întâmplă atunci când led-ul de "Online" se aprinde intermitent?
deschide închide

Este posibil ca modemul să fie desincronizat. Se scoate din priză modemul pentru aproximativ 10 secunde după care se reconectează. Dacă situația persistă trebuie să iei legătura cu Centrul de Relații cu Clienții la numărul de telefon 031.1000.872.

Setări DHCP
deschide închide

Setări DHCP Windows Vista, Windows 7
deschide închide

  • Dacă folosești Windows Vista/ Windows 7:
    - Selectează Start Menu, dă click pe Control Panel

- Selectează View Network Status and Tasks de sub Network and Internet

- Modul de vizualizare default în Control Panel este Control Panel Home
- Click pe Manage Network Connections

- Click dreapta pe Local Area Connection și selectează Properties

- Click pe Properties

- Selectează Internet Protocol (TCP/IP) apoi click pe Properties

- Selectează Obtain IP address automatically și Obtain DNS server address automatically

- Apasă OK

 

E-mail

Mesajele trimise către mine de către unul din contacte s-au întors la expeditor.
deschide închide

În marea majoritate a cazurilor, în mesajul de eroare întors la expeditor se descrie cauza acestor erori. Cele mai frecvente cauze sunt: mesajul expediat conține un virus, poate fi considerat drept spam sau este depășită limita mesajelor din inboxul destinatarului. Daca vrei să contactezi Centrul de Relații cu Clienții în legatură cu această problemă, este util sa poți furniza eroarea completă.

Am contul de email la alt provider dar am conexiune la Internet prin UPC România și nu pot să trimit emailuri. Ce pot să fac?
deschide închide

Te rugăm să contactezi serviciul de suport tehnic al celuilalt provider. Cea mai frecventă soluție este folosirea de autentificare la trimiterea mesajelor, daca această setare este suportată de către celălalt provider.

Nu mai pot primi e-mail-uri. De ce?
deschide închide

Capacitatea căsuței tale de e-mail este de 50 MB. E-mail-urile primite ulterior depășirii acestei capacități vor fi refuzate. Pentru a primi în continuare e-mail-uri trebuie să-ți creezi spațiu liber în căsuța ta. De aceea, te rugam să ștergi mesajele care nu sunt importante. E-mail-urile trebuie șterse prin autentificarea pe Webmail.

Aștept un e-mail important dar căsuța este plină. Cum pot să fiu anunțat din timp?
deschide închide

Se poate seta o avertizare prin conectarea pe adresa de e-mail selectându-se opțiunea Setări, Mesaje, iar la opțiunea Setare avertizare se selectează iconița "%". Pentru a confirma se apasă tasta OK.

De ce după ce deschid e-mail-urile, acestea încă mai apar pe contul meu de Webmail?
deschide închide

Pentru ca e-mail-urile să nu se salveze pe server după ce le-ai vizualizat cu ajutorul programului Outlook, intră în setările email-ului selectând meniul Tools → Email Account → View or change existing e-mail account → Change → More Settings → Advanced și debifează opțiunea Leave a copy of the message on the server.

Nu pot trimite e-mail-uri. Cum procedez?
deschide închide

Mărimea maximă a unui e-mail este de 20 MB. Totuși, dacă e-mail-ul pe care dorești să-l trimiti este mai mic, te rugăm să dezactivezi opțiunea firewall a antivirusului. Dacă în continuare nu poți trimite e-mail-uri, verifică legătura la internet sau dacă antivirusul tău blochează trimiterea mesajelor către destinatar. De asemenea, trebuie să ții cont că un e-mail poate fi trimis în același timp către maxim 50 de destinatari.

Am uitat parola de email. Ce trebuie să fac?
deschide închide

Pentru a-ți recupera parola de email ne poți suna la numărul de telefon 031.1000.872.

Configurări

Cum pot configura Outlook Express cu email-ul oferit de UPC România?
deschide închide

Mergi la “Control Panel” și alege “Mail” (de la User Accounts)

Click pe opțiunea “Email accounts” și alege “New”

Selectează “E-mail account” și click “Next”

Selectează opțiunea “Manually configure server settings or additional server types” și pe urmă apăsați “Next”

Alege opțiunea “Internet E-mail” și apasă “Next”


Se introduc informațiile contului pe care dorim să îl configurăm:
 

User information:
    Your Name: numele contului
    E-mail address: căsuța de mail

Server information:

Account type: POP3
    Incoming mail server: mail.upcnet.ro (SSL enabled - port 995)

    Outgoing mail server (SMTP): mail.upcnet.ro (SSL enabled - port 465) – recommended


Login information:
    User name: username
    Password: parola pentru căsuța de mail

 

Selectează meniul “Advanced settings” și mergi la tab-ul “Advanced”. Aici bifează opțiunea “This server requires an encrypted connection” și “Outgoing server (SMTP)” din 25 în 465 și confirmă cu OK.

Cum pot configura email-ul oferit de UPC România pe un dispozitiv cu Mac OS/iOS?
deschide închide

Se deschide aplicația de email disponibilă pe echipamentul clientului și se alege opțiunea "Other"
 


Se introduc informațiile contului pe care dorim să îl configurăm:
    Numele contului
    Căsuța de email
    Parola căsuței de email
    Description: se completează automat
 


Se completează “Incoming mail server” și “Outgoing mail server”.

 

IMAPS: mail.upcnet.ro (SSL enabled - port 993) - recommended
POPS: mail.upcnet.ro (SSL enabled - port 995)
SMTPS: mail.upcnet.ro (SSL enabled - port 465) – recommended

Cum pot configura email-ul oferit de UPC România pe un dispozitiv cu Android OS?
deschide închide

Se deschide meniul de setări de unde se selectează “Accounts” și “Add Account”
 


  • Selectează mai departe opțiunea “Mail”
     

  • Se introduc informațiile contului pe care dorim să îl configurăm: 

    Căsuța de email
    Parola căsuței de email
    Set as default account (dacă se dorește să fie
    contul principal de email de pe acel dispozitiv)
    Selectează “E-mail account” și click “Next”
     

  • Selectează opțiunea “POP3 ACCOUNT
     

  • Selectează Security type “SSL
     


Se completeaza “POP3 server” si “Outgoing server”


POPS: mail.upcnet.ro (SSL enabled - port 995)
SMTPS: mail.upcnet.ro (SSL enabled - port 465) – recommended

 

Pentru POP3 (Incoming server)

 


Pentru POP3 (Outcoming server)
 

 

Wifi

Cum caut conexiunea wireless?
deschide închide

Se selectează butonul de START apoi opțiunea Control Panel și Network Connections. Se selectează cu dublu click opțiunea Wireless Network Connections pentru a se indentifica rețelele wireless.

Nu funcționează conexiunea wireless. Cum procedez?
deschide închide

  • Asigură-te că ai activat conexiunea WiFi din meniu telefonului/tabletei sau de pe laptop prin intermediul butoanelor dedicate

  • Selectează rețeaua wireless corespunzătoare modemului tău. Denumirea rețelei se găsește inscripționată pe modem

  • Introdu parola corespunzătoare rețelei selectate (respectând majusculele)

După instalarea modemului wireless, mi se cere o parolă când încerc să mă conectez la internet.
deschide închide

Parola de care ai nevoie se află pe spatele modemului wireless instalat în locația ta. Atenție! Nu este nevoie să introduci decât parola nu și user-ul (SSID) pentru a te putea conecta la internet.

Câte calculatoare pot conecta la modemul Wifi?
deschide închide

Teoretic, numărul maxim de echipamente ce sunt suportate de modem este 254, oricare ar fi echipamentele conectate, fie ele cu fir sau fără. Este recomandat însă un număr mult mai mic de echipamente conectate pentru a obține performanța optimă a rețelei interne.
 

Prin fir se pot conecta până la 4 calculatoare, iar wireless până la 249, cu precizarea ca performanțele rețelei sunt invers proporționale cu numărul echipamentelor.

Care este raza de acțiune a antenei wireless?
deschide închide

Distanța teoretică în interior este de 100ft = 30.48m, iar în exterior 300 ft = 91.44 m.

Câte telefoane fixe pot folosi prin intermediul modemului WiFi?
deschide închide

Prin contract ți se alocă un singur număr de telefon. Telefonul se conectează la portul 1 (unul din cele două colorate gri).

Cum se poate dezactiva modulul Wireless?
deschide închide

Dezactivarea modulului Wireless se face urmând pașii de mai jos:
Accesează tab-ul Setup din pagina de configurare a modemului
Click pe Wireless – Basic
Din câmpul Access Point selectează Disabled

Cum se poate configura parola de acces pe echipament?
deschide închide

Folosește tab-ul Basic Settings – Password Settings pentru a restricționa accesul persoanelor neautorizate la conexiunea ta de internet.

 

Pentru a configura parola de acces urmează pașii de mai jos:
Scrie parola dorită în câmpul Password;
Rescrie acceași parolă în câmpul Re-type Password;
Click pe butonul Apply.

 

Wi-Free

Ce trebuie să fac pentru a utiliza UPC Wi-Free?
deschide închide

În primul rând, trebuie să folosești servicii de internet de la UPC. Înregistrare e foarte rapidă, în 3 pasi simpli:
1. Intră în contul tău MyUPC, pe my.upc.ro;
2. Mergi în secțiunea “UPC Wi-Free” din meniul “Produse și servicii”;
3. Configurează parola dedicată serviciului Wi-Free.
Apoi, pe dispozitivul tău mobil, alegi rețeaua UPC Wi-Free, introduci numele de utilizator MyUPC și parola recent configurată și apoi te vei conecta automat de fiecare dată când intri în aria de acoperire a rețelei Wi-Free.

Ce este Wi-Free?
deschide închide

Wi-Free este un serviciu suplimentar de internet, oferit de UPC România, cu ajutorul căruia clienții existenți ai serviciului de internet fix pot naviga gratuit și în afara casei, folosind sute de mii de hotspot-uri din România. 

Ce dispozitive pot folosi cu Wi-Free?
deschide închide

În principiu, pentru a te conecta la Wi-Free, poți folosi toate dispozitivele cu un receptor WLAN integrat (iPhone, iPad, telefoane și tablete Android / Windows).

La ce rețea mă conectez dacă ambele rețele wireless (personală și Wi-Free) sunt disponibile?
deschide închide

Rețeaua wireless personală este întotdeauna preferata rețelei Wi-Free. Nu te vei conecta în mod automat la rețeaua Wi-Free la domiciliu, deoarece rețeaua personală wireless folosește întreaga capacitate a conexiunii tale de Internet, pe când rețeaua Wi-Free are doar 10 Mbps provizionaț separat. 

Toate dispozitivele conectate cu succes la rețeaua personală vor continua să se conecteze la această rețea și nu la Wi-Free. În plus, modemul memorează adresele MAC ale dispozitivelor mobile și în mod automat le atribuie la rețeaua wireless personală.

În ciuda preferinței pentru rețeaua wireless privată, se poate întâmpla ca dispozitivele mobile să afișeze alte hotspot-uri Wi-Free în aceeași clădire (de exemplu, de la vecini). 

Prin urmare, în funcție de dispozitiv, Wi-Free poate fi selectat și este posibil să nu benefiezi de întreaga capacitate a conexiunii personale de internet. În acest caz, ar trebui să treci manual pe rețeaua WLAN personală din setările telefonului mobil, pentru a profita la maxim de viteza contractată prin abonamentul la serviciul de internet.

Va fi afectată viteza mea de internet de prezența Wi-Free pe modem?
deschide închide

Wi-Free are provizionată propria lățime de bandă (viteză), care este prevăzută în special pentru acest serviciu. Această viteză este împărțită de către toate dispozitivele (maxim 5) conectate la același hotspot Wi-Free. Numărul de dispozitive capabile să se conecteze simultan cu același cont la Wi-Free este limitat la 5, pentru fiecare client.

Toate serviciile de internet sunt disponibile prin Wi-Free.
Wi-Free oferă utilizarea nelimitată a datelor.
Viteza abonamentului personal de Internet privat nu va fi afectată de Wi-Free. Vitezele de download și de upload rămân neschimbate.
Viteza de internet necesară folosirii serviciului WiFree va fi oferită separat și gratuit de către UPC. 

Este serviciul Wi-Free supus unei taxe?
deschide închide

Wi-Free este oferit gratuit. Singura condiție este să ai un abonament la serviciul de internet de la UPC.

Am uitat parola Wi-Free. Ce pot să fac?
deschide închide

Poți schimba parola Wi-Free în orice moment, accesând meniul "Produsele mele" din contul tău online gratuit, MyUPC. 

De ce nu mă pot conecta la Wi-Free?
deschide închide

Aici vei găsi posibile cauze și soluții recomandate, dacă ești în imposibilitatea de a te conecta la rețeaua de internet UPC Wi-Free.
 

 

Te rugăm să ai în vedere faptul că cele mai multe dispozitive mobile nu indică cauza exactă a incapacității de se conecta, deci problema nu poate fi întotdeauna rezolvată de către UPC.
 

 

Motiv:

Nu te afli în apropierea unui hotspot Wi-Free sau semnalul este prea slab.

Soluție:

Mutare în raza de acțiune a unui hotspot Wi-Free.
 

 

Motiv:

Nu esti înregistrat în comunitatea Wi-Free.

Soluție:

Înregistrează-te pentru Wi-Free prin contul tău MyUPC.
 

 

Motiv:

Ai introdus o parola greșită.

Soluție:

Schimbă-ți parola Wi-Free accesând meniul dedicat din contul tău MyUPC. Asigură-te că utilizezi parola Wi-Free, și nu parola de acces la contul MyUPC. Numele de utilizator pentru MyUPC și pentru Wi-Free sunt însă identice.
 

 

Motiv:

Ai dezactivat modem-ul WLAN pentru Wi-Free.

Soluție:

Înregistrează-te pentru Wi-Free în contul tău MyUPC. Aceasta va anula dezactivarea anterioară.
 

 

Motiv:

Sistemul de operare de pe dispozitivul mobil nu este acceptat.

Soluție:

Încearcă să te conectezi la Wi-Free de pe un alt dispozitiv mobil.
 

 

Motiv:

Încerci să te conectezi la Wi-Free la domiciliu.

Soluție:

Nu te poți conecta la rețeaua Wi-Free de pe modem-ul de acasă pentru că rețeaua wireless personală utilizează capacitatea deplină a conexiunii tale la internet. Pentru cea mai bună experiență, conectează-te la rețeaua wireless personală.
 

 

Motiv:

Esti în casa unui prieten sau membru al familiei și ești conectat la rețeaua lor privată WiFi.

Soluție:

Dacă te-ai conectat deja la rețeaua wireless personală pe un modem, nu vei putea să te conectezi la rețeaua Wi-Free pe acest modem.
Folosește rețeaua wireless privată sau încearcă următorii pași, în cazul în care dorești să te conectezi la Wi-Free:

- Scoate rețeaua wireless privată din lista de rețele disponibile pe dispozitivul mobil ("Uită de această rețea", "Ignorați această rețea").

- Repornește modemul.

Acum te poți conecta la Wi-Free.
 

 

Motiv:

Există deja cinci utilizatori conectați la acelasi hotspot Wi-Free.

Soluție:

Așteaptă până când un utilizator părăsește hotspot WiFree sau caută un alt hotspot Wi-Free.
 

 

Motiv:

Ai deja trei conexiuni active la Wi-Free asociate contului MyUPC.

Soluție:

Închide cel puțin o conexiune activă și încearcă să te conectezi cu noul dispozitiv.

Cât de sigur este traficul de date prin Wi-Free?
deschide închide

Rețeaua Wi-Free se bucură de același nivel de securitate ca și rețeaua wireless personală. Este utilizat protocolul WPA2. Securitatea rețelei wireless personală nu este afectată de Wi-Free. Utilizatorul este însă responsabil pentru acțiunile sale, atunci când navighează pe internet. Proprietarii de hotspoturi Wi-Free nu sunt responsabili pentru activitățile desfășurate de către useri, atunci când sunt conectați la acestea.

De ce nu văd opțiunea UPC Wi-Free în meniul din contul meu My UPC?
deschide închide

Dacă nu ai opțiunea UPC Wi-Free în meniul dedicat din contul tău MyUPC, acest lucru se poate datora faptului că nu ești client al serviciilor de internet de la UPC. 

Unde pot găsi hotspot-uri UPC Wi-Free?
deschide închide

Rețeaua UPC Wi-Free este emisă de modem-urile Thomson TGW870, Cisco EPC 3925, Technicolor 7200,  Ubee EVW3226 și Connect Box. Smartphone-uri, tablete, laptop-uri sau alte dispozitive echipate cu o placă de retea wireless se pot conecta la rețeaua UPC Wi-Free, emisă de oricare din aceste modemuri. Ca să te conectezi la rețeaua UPC Wi-Free trebuie să configurezi conexiunea la dispozitiv utilizând numele de utilizator MyUPC și parola configurată pentru serviciul UPC Wi-Free.

Ce se întâmplă dacă nu doresc să beneficiez de serviciu?
deschide închide

În momentul în care dorești să renunți la serviciu vei pierde calitatea de utilizator și accesul gratuit la rețeaua Wi-Free. Solicitarea de dezactivare a serviciului se poate face prin intermediul portalului MyUPC.

UPC Wi-Free în străinatate. În ce țări mă pot conecta la Wi-Free?
deschide închide

Serviciul Wi-Free este disponibil internațional, așa că te poți conecta gratuit la milioane de locații în străinătate. În funcție de țară în care te afli, numele rețelei "UPC Wi-Free" poate fi diferit. Modalitatea de conectare este aceeași ca în România, iar numele de utilizator și parola pentru a te autentifica rămân și ele neschimbate. Rețelele Wi-Free disponibile în prezent sunt:
 

Tara

Nume retea

Irlanda

Horizon Wi-Free

Olanda

UPC WifiSpots