Răspunsuri la întrebările tale despre contractele, facturile și plățile UPC

Când vine vorba despre contracte, metode de facturare și plăți, la UPC beneficiezi de transparență totală. Află răspunsurile celor mai frecvente întrebări, iar dacă nu ai găsit răspunsul pe care îl căutai sau ai nevoie de lămuriri în plus, suntem bucuroși să te ghidăm prin telefon, sunând gratuit din rețeaua UPC de luni până duminică, în intervalul orar 07:00 - 23:00, la numărul 031 1000 872.

Contracte

Cum pot achiziționa un serviciu UPC?
+ -

Pentru a achiziționa orice serviciu UPC te rugăm să completezi ONLINE formularul de comandă aferent pachetului pe care îl dorești dând click pe butonul "Comandă acum" sau să închei un contract de furnizare servicii la unul dintre Centrele de Relații Clienți UPC sau ne poți suna la numărul de telefon: 031.100.1000. Vei afla toate detaliile necesare de la unul dintre reprezentanții noștri de relații clienți.

Care este perioada contractuală minimă pe care pot încheia un contract?
+ -

Perioada contractuală minimă diferă în funcție de oferta la momentul respectiv. Pentru mai multe detalii te rugăm să te prezinți la unul dintre Centrele de Relații Clienți UPC sau ne poți suna la numărul de telefon: 031.1000.872.

Cum pot să imi modific serviciile existente?
+ -

Iți oferim mai multe căi de comunicare prin care iți poți modifica serviciile existente: te rugăm să te prezinți la unul dintre Centrele de Relații Clienți UPC sau poți suna la numărul de telefon 031.100.1000.

Pot să îmi păstrez serviciile UPC dacă doresc să mă mut la altă adresă?
+ -

Poți să îți păstrezi serviciile UPC existente dacă te muți la o altă adresă unde acestea pot fi disponibile. Te rugăm să te prezinți la unul dintre Centrele de Relații Clienți UPC unde vei afla toate informațiile legate de mutarea serviciilor existente la altă adresa.

Voi fi plecat din localitate pe o perioadă mai lungă de timp. Ce pot face ca în acest timp să nu plătesc servciile UPC?
+ -

UPC îți oferă posibilitatea de a suspenda temporar serviciile UPC de care beneficiezi. Supendarea temporară poate fi solicitată doar de către titularul de contract într -un centru UPC.

Cum pot să îmi schimb datele personale? Informațiile trecute pe factura mea sunt eronate /mi-am schimbat numărul de telefon, buletinul etc.
+ -

Pentru a schimba datele personale te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon 031.1000.872 sau să te prezinți la un Centru de Relații Clienți . Un reprezentant UPC îți va prelua solicitarea. Astfel de modificări pot fi solicitate doar de către titularul de contract.

Doresc să reziliez contractul. Cum trebuie să procedez?
+ -
Pentru această solicitare trebuie să:
  • Te prezinți într-unul dintre Centrele de Relații Clienți UPC;
  • Dacă în localitatea ta nu există Centru de Relații Clienți UPC poți suna la numărul de telefon 031.1000.872. Vei afla toate detaliile necesare de la unul dintre reprezentanții noștri de relații clienți;
  • De asemenea, poți să trimiți solicitarea prin email la adresa contact@upc.ro, însoțită de o copie a CI aparținând titularului de contract (adresa de email de pe care se trimite cererea trebuie să fie adresa existentă în baza noastră de date ca adresă de corespondență pentru contractul respectiv);
  • Nu în ultimul rând , ne poți contacta prin scrisoare trimisă la adresa: UPC România SRL, Șos Nordului nr 62D, sector 1, București, însoțită de o copie a CI aparținând titularului de contract.
Care este procedura de tratare a reclamațiilor clienților?
+ -

Procedura de tratare a reclamațiilor clienților persoane fizice poate fi consultată aici, iar lista Centrelor de Relații cu Clienții este disponibilă aici.

 

Facturi și plăți

Cum pot amâna o plată?
+ -

Poți amâna o plată o singură dată pe lună, pentru 3 zile, dacă ai doar o factură neachitată și nu există o altă promisiune de plata înregistrată. Amânarea de plata se poate face doar pentru întreaga sumă scadentă. În situația în care serviciile sunt suspendate, amânarea plății le va reactiva în mod automat.

Tot ce trebuie să faci este să introduci codul tău de client pentru autentificare și să alegi opțiunea 2 urmată de tastele 2, 2 pentru amânarea plății.

Cum pot confirma o plată?
+ -

Pentru a afla informații despre factura emisă și soldul de plată, tot ce trebuie să faci este să introduci codul tău de client pentru autentificare. Alege apoi opțiunea 2, urmată de tasta 1.

Dacă nu îți amintești codul de abonat UPC sau numărul facturii poți trimite un SMS cu textul "FACTURA", tarif normal la 1807, de pe numărul de telefon mobil cu care figurezi în sistemele noastre și vei primi un SMS cu informațiile despre ultima factură emisă și soldul de plată.

De ce valoarea primei facturi emise este mai mare decât valoarea lunară a serviciilor contractate?
+ -

Pe prima factură emisă este indicată atât valoarea abonamentelor corespunzătoare perioadei cuprinse între data instalării serviciilor și data emiterii primei facturi (prorata), cât și valoarea abonamentelor pentru factura curentă (perioada în curs).

Cum pot afla cât am de plată pentru serviciile de care beneficiez?
+ -

Accesează my.upc.ro pentru detalii despre factură și serviciile tale. Dacă nu ai la dispoziție o conexiune la internet, poți afla rapid informații despre factura ta! Trimite SMS cu textul "FACTURA" la 1807 (tarif normal) și află: codul tău de client, numărul facturii, valoarea acesteia precum și valoarea totală de plata pentru contul tău. Pentru transmiterea SMS-ului este foarte important să folosești numărul de telefon mobil înregistrat pentru contractul UPC.

Care este termenul în care factura trebuie achitată?
+ -

Termenul de plată al facturii se regăsește pe prima pagină a facturii, în partea superioară a acesteia.
Pentru plata prin ordin de plată, te rugăm să iei în considerare și timpul de transfer între bănci.

Cum pot proceda în cazul în care nu am primit factura și doresc să întru în posesia ei?
+ -

Poți să te prezinți într-unul din Centrele de Relații Clienți UPC pentru a solicita copia facturii în cauză sau ne poți contacta telefonic pentru a solicita o copie pe mail, fax sau poștă.
Activează-ți factura electronică din contul tău My UPC și vei primi factura imediat ce aceasta a fost emisă.

Ce informații îmi sunt necesare pentru achitarea facturii prin OP?
+ -

Pentru ca plata facturii să fie înregistrată pe contul corect și în termen, este necesar ca pe ordinul de plată să fie precizate și următoarele informații: cod client și număr factură. Ambele informații se regăsesc pe prima pagină a fiecărei facturi.

Am achitat factura iar plata nu a fost înregistrată.
+ -

Te rugăm să păstrezi dovada plății. Ne poți scrie pe adresa confirmaredeplata@upc.ro.

Pot achita în avans o sumă care să acopere factura pe mai multe luni?
+ -

Orice serviciu se poate achita în avans. Suma achitată în avans se va regăsi cu minus pe factura următoare la rubrica "Total de plată". Valoarea din dreptul acestei rubrici ce apare lunar pe factură reprezintă suma disponibilă în contul UPC la dată scadentă a facturii. În momentul în care valoarea devine pozitivă, înseamnă că suma achitată în avans a fost epuizată.

În cazul în care am o factură greșită unde mă pot adresa în acest sens?
+ -

Poți să te prezinți la unul dintre Centrele de Relații Clienți UPC sau ne poți contacta telefonic la numărul de telefon 031 1000 872 pentru a solicita recalcularea facturii în cauză.

Ce trebuie să fac pentru a primi factura în format electronic?
+ -

Primești factura pe e-mail dacă te înregistrezi pe My UPC accesând my.upc.ro. Astfel beneficiezi de informații despre serviciile la care ești abonat, acces la istoricul facturilor și posibilitatea de a plăti online sigur și rapid.

Unde se găsește codul de client pe factura UPC?
+ -

Codul de client se regăsește pe prima pagină a facturii UPC în partea de sus, central.

Pentru o confirmare sau o amânare de plată trebuie introdus codul însoțit de "-1"?
+ -

În situația în care se apelează numărul de Relații Clienți , 031 1000 872, se introduce codul de client fără "-1" pentru o identificare corespunzătoare a abonatului. Ulterior se va selecta ramura comercială dorită.

 

Procedura de reziliere

Doresc să reziliez contractul. Cum trebuie să procedez?
+ -
Pentru această solicitare trebuie să:
  • Te prezinți într-unul dintre Centrele de Relații Clienți UPC;
  • Dacă în localitatea ta nu există Centru de Relații Clienți UPC poți suna la numărul de telefon 031.1000.872. Vei afla toate detaliile necesare de la unul dintre reprezentanții noștri de relații clienți;
  • De asemenea, poți să trimiți solicitarea prin email la adresa contact@upc.ro, însoțită de o copie a CI aparținând titularului de contract (adresa de email de pe care se trimite cererea trebuie să fie adresa existentă în baza noastră de date ca adresă de corespondență pentru contractul respectiv);
  • Nu în ultimul rând , ne poți contacta prin scrisoare trimisă la adresa: UPC România SRL, Șos Nordului nr 62D, sector 1, București, însoțită de o copie a CI aparținând titularului de contract.