Self care factura
 
Orice problema ai intampina, avem solutia potrivita

Totul despre factura ta

Vrei sa afli valoarea ultimei facturi emise si a soldului de plata, sa realizezi o confirmare de plata sau sa amani o plata? Suna-ne avand la indemana codul de client si poti realiza singur aceste operatiuni:

031 1000 872 *, urmat de tasta 2

 

Pasii de mai jos te vor ghida in rezolvarea problemei tale.

Confirmarea platii

In situatia in care ai facut plata la un partener UPC poti confirma o plata o singura data pe luna daca ai maxim 2 facturi neachitate si nu exista o alta promisiune de plata. In situatia in care serviciile sunt suspendate, confirmarea platii le va reactiva in mod automat.


Tot ce trebuie sa faci este sa introduci codul tau de client pentru autentificare si sa alegi optiunea 2, urmata de tastele 2, 1 pentru confirmarea platii.

Amanarea platii

Poti amana o plata o singura data pe luna, pentru 3 zile, daca ai doar o facura neachitata si nu exista o alta promisiune de plata inregistrata. Amanarea de plata se poate face doar pentru intreaga suma scadenta. In situatia in care serviciile sunt suspendate amanarea platii le va reactiva in mod automat.


Tot ce trebuie sa faci este sa introduci codul tau de client pentru autentificare si sa alegi optiunea 2 urmata de tastele 2, 2 pentru amanarea platii.

Sold

Pentru a afla informatii despre factura emisa si soldul de plata tot ce trebuie sa faci este sa introduci codul tau de client pentru autentificare. Alege apoi optiunea 2, urmata de tasta 1.

 

Daca nu iti amintesti codul de abonat UPC sau numarul facturii poti trimite un SMS cu textul "FACTURA", tarif normal la 1807, de pe numarul de telefon mobil cu care figurezi in sistemele noastre si vei primi un SMS cu informatiile despre ultima factura emisa si soldul de plata.