Fast Facts

Investitii

pana in prezent : peste 1 miliard euro
anul 2012: aproximativ 30 de milioane euro
anul 2013: aproximativ 30 de milioane euro
 
 

Numar de clienti la 31 martie 2014 (conform raportului Liberty Global)

Total clienti : 1.179.500
Total abonamente (RGU): 1.862.200
Internet: 395.000 abonati
Telefonie: 294.500 abonati
Televiziune digitala prin cablu: 843.400 abonati
Televiziune digitala prin satelit (DTH): 329.200 abonati
 
 
 
 

Operatiuni:


peste 200 de orase medii si mari.
 
 

Numar de angajati:

 
peste 1600.
 
 

Servicii:

 

  • televiziune analogica prin cablu
  • televiziune digitala prin cablu
  • televiziune digitala prin satelit (sub brandul Focus Sat)
  • internet de mare viteza
  • telefonie fixa digitala.
 
 
 
 

2014

Februarie

UPC Business vine in sprijinul companiilor si antreprenorilor si anunta lansarea serviciului de semnare electronica a documentelor (cu ajutorul certificatului digital calificat), Business SecureSign. UPC Business ofera serviciul de semnare electronica a documentelor disponibil, in premiera in Romania, sub forma de abonament lunar. Serviciul se adreseaza in principal companiilor mici si mijlocii. Utilizarea semnaturii digitale ajuta companiile sa economiseasca timp, contribuie la eficientizarea proceselor si protejeaza datele, asigurand securitatea tranzactiilor. InSafe, organizatia Uniunii Europene care coordoneaza activitatile de constientizare a securitatii pe Internet in Europa, si UPC Romania lanseaza noi instrumente pentru navigarea in siguranta pe Internet. Cele trei noi initiative educationale au ca scop protejarea copiilor in mediul online si contribuie la consolidarea eforturilor de a informa si sprijini utilizatorii de Internet, pentru a naviga in siguranta in mediul virtual. 

Aprilie

UPC ofera viteze de download de 200 Mbps in toata aria sa de acoperire cu servicii de internet. Peste 2 milioane de familii se pot acum bucura de internet in banda larga, beneficiind de viteze de acces de pana la 200 Mbps. Acest lucru asigura o conexiune stabila fiecărui client care conecteaza simultan pana la zece dispozitive precum tablete, laptop-uri, smartphone-uri. Lansarea internetului Fiber Power 200 Mbps a contribuit la cresterea cu 75% a vitezei medii in baza clientilor de internet UPC, aceasta ajungand in prezent la viteze de 100 Mbps.

 

Afla mai multe aici.

 

 

UPC Romania prezinta castigatorii celei de-a doua editii a competitiei nationale de proiecte – Tech School – ale carei premii au o valoare totala de 25.000 de Euro. Patru idei de proiecte castigatoare primesc din partea UPC Romania bugetele necesare implementarii, iar o a cincea idee ii aduce initiatorului un loc la conferinta globala TED Youth 2014.

 

Tech School este o competitie pe 5 arii ale tehnologiei – gaming, robotica, digital media, aplicatii si astronomie. In acest concurs au participat tineri cu varste cuprinse intre 11 si 24 de ani, care si-au inscris pe platforma www.smartnation.ro ideile revolutionare.

 

Afla mai multe aici.

 

2013

Februarie

Programul educational Tech School, initiat de UPC Romania in 2012, a anuntat cei 4 castigatori ai competititiei nationale de proiecte, ale carei premii au o valoare totala de 18.000 euro. „Robo Hand”, proiectul mainii bionice realizat de Constantin Voiniciuc, este marele castigator al primei editii Tech School. UPC Business lanseaza serviciul de televiziune digitala in doua noi orase, Oradea si Arad. Solutia implementata de UPC Business le ofera clientilor companii ocazia de a se bucura de avantajele tehnologiei de ultima ora - noul serviciu fiind oferit prin intermediul fibrei optice.

Aprilie

UPC Romania lanseaza o noua oferta de servicii digitale. Oferta de primavara UPC a beneficiat de o campanie de comunicare dezvoltata in jurul conceptului descopera. Campania de primavara Descopera ceva extraordinar in fiecare zi invita la explorare cu ajutorul tehnologiilor digitale UPC, care aduc oportunitati multiple.

Mai

UPC Romania sustine saptamana aniversara de 10 ani a National Geographic Romania: expozitia organizata la Biblioteca Nationala, unde au fost prezentate materialele si descoperirile extraordinare ale ultimei decade realizate de National Geographic si o experienta spectaculoasa de realitate augmentata prin care oameni de toate varstele au putut fi in mijlocul junglei sau plutind in spa?iu, interactionand direct cu specii disparute, animale rare si exemplare extraordinare.

Iunie

UPC Romania deruleaza al doilea program de Internship adresat studentilor centrelor universitare din Bucuresti, Cluj-Napoca si Iasi. In urma procesului de selectie, peste 40 de tineri beneficiaza de un stagiu timp de 3 luni, in cadrul a 6 departamente din cadrul companiei.

Iulie

UPC lanseaza a doua editie Tech School in cadrul noii platforme Smart Nation. SmartNation, noua platforma care integreaza Tech School, isi propune sa creasca numarul utilizatorilor de noi tehnologii digitale din Romania si sa-i transforme pe acestia in inovatori care schimba, prin ideile lor, viata de zi cu zi a oamenilor. UPC Romania lanseaza un nou serviciu interactiv, Zone Tematice, disponibil tuturor clientilor de televiziune digitala care detin un media-box. Construita pe platforma digitala interactiva UPC, aplicatia vine in sprijinul clientilor care isi doresc sa nu piarda nimic din continutul TV preferat – acum ei pot urmari simultan, intr-un singur ecran, 12 canale TV si pot alege usor programul care ii intereseaza, direct din aplicatie.

Septembrie

UPC lanseaza oferta special dedicata tinerilor pana in 26 de ani: Fiber Youth, care are in centru serviciul de internet Fiber Power 100 Mbps. UPC le propune tinerilor o solutie online integrata: Internet Fiber Power 100 Mbps, Wi-Fi si Smart Guard. UPC Business isi extinde portofoliul prin lansarea serviciului numere verzi “0800FreeCall”.

Octombrie

UPC Romania lanseaza serviciul de internet Fiber Power 200 Mbps in 5 noi orase. Pana la sfarsitul acestui an, UPC va oferi Fiber Power 200 Mbps in 70% din aria sa de acoperire. Pe langa disponibilitatea, in noi orase, a celui mai rapid serviciu de internet prin cablu din Romania, UPC anunta si capabilitatea retelei sale de a oferi, in fiecare casa, viteze de pana la 1 Gbps.

Noiembrie

UPC lanseaza o noua platforma online, adresata celor pasionati de natura: Digital Nature. Noua platforma se adreseaza pasionatilor de natura, carora le pune la dispozitie nenumarate optiuni de petrecere a timpului in aer liber, sfaturi practice si idei de explorare a celor mai frumoase locuri din Romania. Zoo Baneasa devine prima gradina zoologica cu QR coduri din tara, cu sprijinul Digital Zoo. Prin scanarea cu smartphone-ul a celor aproximativ 90 de QR coduri de la amplasamentele Gradinii Zoologice, vizitatorii pot descoperi instantaneu informatii despre fiecare specie de la Zoo.

Decembrie

UPC Romania lanseaza un nou serviciu online, My UPC, prin care clientii pot accesa rapid diverse servicii ale companiei – plata online, printr-un singur click, a facturii, asistenta si detalii despre contul de client. Cu My UPC, compania extinde gama de modalitati de plata si ofera clientilor posibilitatea de a economisi timp. UPC Romania lanseaza in premiera o aplicatie pentru telefoane inteligente si tablete, care ofera clientilor UPC, in exclusivitate pentru tara noastra, posibilitatea de a inregistra programe TV oricand si oriunde s-ar afla. Cu UPC TV, clientii isi pot controla mediaboxul, accesa ghidul TV, pot schimba canalul urmarit la TV sau pot stabili un memo si primi recomandari TV zilnice, de oriunde s-ar afla. Clientii UPC se pot bucura de peste 1.500 de ore de continut premium marca HBO (seriale HBO, productii originale HBO, filme, documentare, programe speciale), pe PC, smart TV, laptop, tableta sau smartphone. HBO GO ofera clientilor UPC o experienta digitala integrata – mobilitate si flexibilitate, alaturi de o colectie variata de productii HBO, disponibile online.