Veniturile UPC Romania continua tendinta pozitiva si au crescut cu 9,7% in lei in T1 2016 comparativ cuaceeasi perioada a anului trecut

 

  • Compania a depăsit pragul de 600.000 de clienti de televiziune digitala si pe cel de 500.000 de clienti de internet
  • 13% mai multi clienti de internet, 9% mai multi clienti de televiziune digitala si cu 32% mai multi clienti de telefonie comparativ cu perioada similara din 2015
  • Peste 282.000 de noi case cu servicii digitale UPC, 2,62 milioane in total la sfarsitul lunii martie 2016
  • Cresterea anuala a veniturilor UPC cu 9,7% in lei si 6,4% in USD

 

UPC Romania, membra a Liberty Global, cea mai mare companie internationala de comunicatii prin cablu din lume, a incheiat T1 2016 cu rezultate in crestere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Investitiile constante in inovatie si in experienta oferita clientilor, precum si extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale sustin cresterea companiei in primul trimestru al anului 2016.

 

Ca urmare a strategiei din ultimii ani, continua evolutia pozitiva – numarul clientilor si al abonamentelor au crescut ceea ce s-a reflectat si in cresterea veniturilor.In primul trimestru al acestui an, UPC Romania a inregistrat venituri de peste 168,6 milioane RON, ceea ce reprezinta o crestere cu 9,7% fata de aproape 153,7 milioane RON in trimestrul I al anului trecut. In USD, veniturile companiei in T1 2016 sunt de 41,4 milioane USD, comparativ cu 38,9 milioane USD in T1 2015.

 

La 31 martie 2016 numarul total de servicii detinute de clientii UPC era de 2.150.700, in crestere cu peste 11% fata de T1 2015 (223.200 RGU noi). La sfarsitul trimestrului I 2016, UPC Romania are un numar total de 1.245.100 clienti. Astfel, baza de clienti a companiei a crescut in ultimul an, compania castigand 67.300 noi clienti.

 

O contributie semnificativa la rezultatele pozitive ale companiei o are segmentul de internet. UPC a adaugat 56.600 de noi abonamente de internet de la an la an, ceea ce reprezinta o crestere anuala de aproximativ 13%. La 31 martie 2016, UPC ofera servicii de internet catre 500.600 de clienti, depasind o borna importanta: o jumatate de milion de case care au internet de mare viteza Fiber Power de la UPC.

 

In trimestrul I, UPC a atras peste 13.500 noi abonamente de televiziune digitala, ceea ce face ca la 31 martie totalul pe acest segment sa fie de 606.700. Cresterea anuala pe acest segment este de 9% (aproximativ 50.000 de noi abonati). Peste 68% dintre clientii de televiziune UPC sunt abonati ai televiziunii digitale, iar dintre acestia, peste 35% beneficiaza de calitatea televiziunii HD.

 

Segmentul de voce a inregistrat o crestere anuala de peste 32%, in trimestrul I 2016, compania avand o baza de aproximativ 415.600 clienti cu servicii de telefonie.

 

Rezultatele din primul trimestru al acestui an confirma competitivitatea și varietatea pachetelor noastre de servicii. Clientii isi doresc solutii tehnologice inovatoare, usor de utilizat, fapt confirmat si de succesul pe care l-a inregistrat modemul Connect Box, care ofera cea mai buna experienta WiFi in orice colt al casei. In acest an vom continua drumul inovatiei, pentru a aduce internetul si televiziunea la cele mai inalte standarde pentru clientii nostri, in acelasi timp, investind in extinderea retelei intr-un ritm si mai sustinut” – declara Robert Redeleanu, CEO UPC Romania.