Termeni si conditii

Oferta generala de servicii

 

Televiziune

Pretul

abonamentului

lunar

TV Optim HD (CATV) 27 Lei (cu TVA)
DTV Optim HD 27 Lei (cu TVA)
DTV Familia HD 40 Lei (cu TVA)
DTV Maxim HD 60 Lei (cu TVA)
Smart 5 Lei (cu TVA)
Extra Fotbal 10 Lei (cu TVA)
Passion 15 Lei (cu TVA)
MAXPAK 20 Lei (cu TVA)
HBO & HBO Comedy 12 Lei (cu TVA)
MAXPAK si HBO GO 30 Lei (cu TVA)
HBO GO 10 Lei (cu TVA)
Panonia 5 Lei (cu TVA)
FilmBox 10 Lei (cu TVA)
Voyo 17 Lei (cu TVA)
Bollywood 5 Lei (cu TVA)
Telecomandă Teki 100 Lei (cu TVA)
Mediabox Standard 5 Lei (cu TVA)
Card Inteligent CI+ 5 Lei (cu TVA)
Mediabox DVR 5 Lei (cu TVA)
Mediabox HD 5 Lei (cu TVA)
Mediabox DVR HD 10 Lei (cu TVA)
Chirie suplimentară Mediabox Standard 5 Lei (cu TVA)
Chirie suplimentară CI+ 5 Lei (cu TVA)
Chirie suplimentară Mediabox DVR 5 Lei (cu TVA)
Chirie suplimentară Mediabox HD 5 Lei (cu TVA)
Chirie suplimentară Mediabox DVR HD
10 Lei (cu TVA)

 

Internet

Pretul

abonamentului

lunar

Internet Fiber Power 60 Mbps
33 Lei (cu TVA)
Internet Fiber Power 120 Mbps
33 Lei (cu TVA)
Internet Fiber Power 200 Mbps
38 Lei (cu TVA)
Internet Fiber Power 500 Mbps*
62 Lei (cu TVA)
SmartGuard
5 Lei (cu TVA)
Abonament Modem WiFi**
4 Lei (cu TVA)

*Preţul abonamentului de internet Fiber Power 500 Mbps include modemul wireless in custodia Clientului.

** Modemul aferent Serviciului de Internet este oferit Clientului în custodie.

 

Telefonie

Pretul

abonamentului

lunar

Abonament ALO Nelimitat Fix
15 Lei (cu TVA)
Abonament Telefon DECT A120
2 Lei (cu TVA)
Abonament Telefon cu fir DA210
1 Lei (cu TVA)
Abonament Telefon DECT Gigaset SL930
15 Lei (cu TVA)

Politica de utilizare a serviciilor

OBLIGATIILE CLIENTULUI PRIVIND SECURITATEA SI LEGALITATEA UTILIZARII SERVICIILOR

  • Clientul este obligat sa nu utilizeze si sa ia toate masurile necesare pentru a nu permite utilizarea Serviciilor contractate in scopuri ilegale conform legislatiei romane in vigoare sau in scopul prejudicierii, in orice mod, a unor terte persoane, fizice sau juridice, din tara sau din strainatate, prin diferite modalitati si in special prin: a) expedierea de mesaje cu intentia de a hartui, ameninta, insulta, calomnia, frauda, afecta sau de a deranja in orice alt mod destinatarul; b) distribuirea de materiale prin incalcarea drepturilor de proprietate intelectuala sau a dreptului la intimitate sau a altor drepturi personale ale unor terte persoane; c) distribuirea neautorizata a Serviciului UPC unor terti; d) interceptarea neautorizata a mesajelor care nu ii sunt adresate; e) orice alte actiuni care aduc prejudicii altor utilizatori/terte persoane.
  • Clientului ii este interzis sa incerce sa acceseze servicii, informatii, site-uri, sisteme sau retele informatice pe care nu are dreptul sa le acceseze, precum si sa incerce sa identifice vulnerabilitatile unui astfel de sistem, retea sau serviciu.
  • Clientul este obligat sa nu prejudicieze si sa nu incerce, utilizand Serviciul, prejudicierea UPC sau a unor terte persoane, prin deteriorarea sistemului informatic al acestora.
  • Clientului ii este interzis sa transmita IP flood, in scopul incarcarii retelei destinatie si/sau a calculatoarelor destinatie, determinand astfel o functionare necorespunzatoare a acestora, si de asemenea, utilizarea oricarei alte metode de supraincarcare a sistemului informatic al destinatarului (de tipul denial of service).
  • Clientului ii este interzis sa intreprinda orice actiuni in scopul activarii si/sau utilizarii de sniffer.
  • Clientului ii este interzisa utilizarea pentru propria retea a unor alte adrese de IP decat cele care i-au fost alocate de UPC (IP spoof), si transmiterea de pachete TCP/ IP avand header-ul (antetul) contrafacut.
  • Clientului ii este interzis sa utilizeze si sa permita utilizarea abuziva a retelei UPC, prin transmiterea in retea de: i) spam - posta electronica nesolicitata de destinatari, avand continut comercial sau nu; ii) mesaje despre care cunoaste ca au atasati virusi, worm, trojan sau orice alta componenta de natura sa produca defectiuni in sistemul destinatarului.
  • Respectarea reglementarilor si regulilor internationale - Clientul este obligat, atunci cand utilizeaza prin Internet servicii ce presupun comunicarea cu terte persoane sau alte servicii a caror utilizare presupune respectarea unor reguli, sa se conformeze regulilor si uzantelor internationale mentionate in site-urile accesate prin intermediul Serviciilor contractate.
  • Este interzisa redirectionarea cu titlu oneros, prin intermediul Serviciului Internet,a traficului generat de catre un tert
 

CONDITII SPECIALE

  • UPC are dreptul sa stearga orice informatie pe care Clientul a introdus-o in Reteaua UPC, care poate determina functionarea necorespunzatoare a retelei UPC.
  • In scopul protejarii atat a retelei UPC, cat si a sistemului informatic al Clientului, UPC are dreptul sa deconecteze temporar adresele de IP ale Clientului, cu notificarea prealabila a acestuia, in cazul in care constata ca Clientul este tinta unor atacuri de tip flood si denial of service, pana la solutionarea acestei probleme.
  • UPC are dreptul sa modifice numele de utilizator al Clientului si parola acestuia in orice moment, atunci cand are motive temeinice in a considera ca exista probleme de securitate a sistemului Clientului, instiintandu-l de indata pe acesta despre modificare.
  • In cazul in care UPC constata ca Clientul incalca oricare dintre obligatiile sale de mai sus, are dreptul sa blocheze accesul Clientului la unul/toate Serviciile contractate. UPC va putea cerceta orice incalcare a obligatiilor de mai sus si va putea sesiza organelor competente savarsirea oricarei fapte care angajeaza raspunderea juridica a Clientului. UPC va colabora cu organele competente, pentru identificarea si tragerea la raspundere a autorilor faptelor ce au avut ca rezultat producerea de prejudicii.
  • UPC asigura securitatea si integritatea Retelei/Serviciilor prin aplicarea de masuri precum: (i) monitorizarea permanenta a integritatii fizice si securitatii Retelei si interventie, in cazul in care este necesar; (ii) aplicarea si actualizarea masurilor de securitate care sa asigure fuctionarea normala a Retelei si Serviciilor; (iii) rerutarea traficului din zona afectata catre alta zona si/sau transmiterea traficului pe alte linii in cazul in care incidentele, amenintarile sau vulnerabilitatile privesc echipamente UPC, etc
 
POLITICA DE UTILIZARE REZONABILA A SERVICIULUI DE TELEFONIE
  • Setul de reguli pe care Clientul trebuie sa le respecte pentru a beneficia de oferta din prezentul Contract, dupa cum urmeaza:
  • Clientul nu poate utiliza Serviciul de telefonie in interes comercial (ex. sa revanda Serviciul de telefonie sau sa-l utilizeze, in orice mod, in cadrul unei activitati comerciale sau profesionale de orice fel, indiferent daca se obtin sau nu foloase materiale oride alta natura).
  • Clientul nu poate utiliza Serviciul de telefonie intr-un mod in care sa produca disfunctionalitati retelei UPC si/sau tertilor.
  • Clientul nu poate utiliza Serviciul de telefonie astfel incat prestarea serviciilor UPC catre alti clienti ai sai sa fie intrerupta sau asigurata sub parametrii de calitate declarati (ex. convorbiri telefonice cu o durata foarte mare, numar mare de apeluri intr-o perioada scurta de timp etc.);
  • In cazul in care pe parcursul unui ciclu de facturare (durata unui ciclu de facturare fiind de o luna) Clientul se afla intr-unul din cazurile de utilizare abuziva de mai sus, acesta nu va mai putea initia apeluri pana la sfarsitul ciclului de facturare respectiv, cu exceptia numerelor pentru apeluri de urgenta;
    In cazul in care Clientul se afla intr-unul din cazurile de utilizare abuziva de mai sus pentru a doua oara in 6 luni de la prima incalcare, acest lucru va reprezenta o incalcare a obligatiilor contractuale de catre Client, prevederile art. 9.3.5 din Anexa 1 urmand a se aplica in mod corespunzator.

 

Drepturi si obligatii - UPC

  • Masurarea si gestionarea traficului in scopul evitarii congestiilor, apeland la rute alternative (de back-up), masuri ce nu afecteaza calitatea Serviciilor.

 

RESTRICTIONAREA SERVICIILOR PENTRU NEPLATA. RECONECTAREA

  • Neplata Serviciilor si a oricaror alte sume datorate, pana la data scadentei, da dreptul UPC sa procedeze la restrictionarea Serviciilor. Perioada in care Serviciile sunt restrictionate nu va fi inclusa in Perioada Minima.
  • Clientul ale carui Servicii sunt restrictionate pentru neplata poate solicita reconectarea dupa plata tuturor sumelor restante si a penalitatilor de intarziere, acesta urmand a fi reconectat in maximum 2 zile lucratoare de la efectuarea platilor restante sau la un alt termen ulterior convenit de Parti.

 

INSTALAREA SI ACTIVAREA SERVICIILOR

  • UPC va instala Circuitul la Locuinta Clientului în termen de 30 zile de la data semnarii Contractului, cu conditia ca instalarea sa fie posibila din punct de vedere tehnic la Locuinta Clientului, sau într-un alt termen, mai mare, în functie de disponibilitatea Clientului, astfel cum este ales de comun acord de catre Parti.

 

FACTURA DETALIATA

  • Factura electronica se poate trimite punctual, prin e-mail la adresa contact@upc.ro. Pentru a primi factura detaliata recurent, solicitarea se poate face:

 

 

INCETAREA CONTRACTULUI

 

Prezentul Contract poate inceta in oricare dintre urmatoarele situatii:

 

Prin acordul Partilor.

 

  • De catre oricare dintre Parti, cu un preaviz scris de 30 de zile, dupa cum urmeaza:
  • in cazul incheierii Contractului pe perioada nedeterminata: (i) de catre UPC, fara plata vreunei penalitati; sau (ii) de catre Client, numai daca si-a indeplinit la zi toate obligatiile asumate prin Contract, incluzand dar fara a se limita la plata Serviciilor de care beneficiaza.
  • in cazul incheierii Contractului pe o Perioada Minima, numai dupa achitarea catre cealalta Parte a unei sume cu titlu de justa despagubire pentru incetarea Contractului inainte de termen (“Tarif de Incetare”), egala cu contravaloarea abonamentelor aferente fiecarui Serviciu activ contractat, la pretul de lista indicat la Anexa 3, inmultit cu numarul de luni ramase pana la expirarea Perioadei Minime.
  • De catre UPC, cu un preaviz scris de 30 de zile si fara plata Tarifului de Incetare daca incetarea intervine in Perioada Minima, sau a oricaror alte penalitati, dupa cum urmeaza:
  • In cazul in care in termen de 30 zile de la semnarea Contractului Clientul refuza instalarea Circuitului si/sau Activarea Serviciilor, Clientul datorand UPC, cu efect imediat, despagubiri in suma egala cu contravaloarea lucrarilor de instalare efectuate de UPC pentru realizarea Retelei si Circuitului, dupa caz.
  • In una din urmatoarele situatii intemeiate: (i) imposibilitatea tehnica de a continua sa furnizeze Serviciile la Locuinta Clientului, sau (ii) imposibilitatea tehnica de a instala Serviciile transferate, conform art. 12 din prezenta anexa, la o noua locatie a Clientului.
  • In cazul in care Clientul nu achita toate sumele restante, inclusiv penalitatile de intarziere, mai mult de 90 de zile de la data restrictionarii Serviciilor, UPC poate considera Contractul reziliat de drept, fara notificare, fara interventia instantei de judecata si fara vreo alta formalitate suplimentara. Clientul va fi in continuare tinut la plata tuturor sumelor restante, a penalitatilor de intarziere inregistrate pana la data rezilierii Contractului, precum si a Tarifului de Incetare, daca restrictionarea Serviciilor intervine in Perioada Minima.
  • La expirarea termenului de 30 de zile Contractul inceteaza de drept, fara interventia instantei de judecata si fara efectuarea vreunei alte formalitati, sub rezerva indeplinirii conditiilor de mai sus, dupa caz.
  • In cazul in care Clientul incalca oricare din obligatiile sale contractuale, UPC poate inceta Contractul, cu o notificare prealabila de 30 de zile, cu obligatia Clientului de achitare a tuturor despagubirilor si penalitatilor aferente. La expirarea celor 30 de zile, Contractul va inceta automat, fara interventia instantei de judecata si fara vreo alta formalitate suplimentara. Prevederile art. 9.6 si 9.7 din prezenta anexa se vor aplica in mod corespunzator.

 

De catre Client, dupa cum urmeaza:

 

  • Dreptul de retragere, aplicabil in cazul in care Contractul a fost incheiat la distanta, prin intermediul telefonului sau in afara punctelor de vanzare UPC: In termen de 14 zile de la data incheierii Contractului, Clientul poate inceta Contractul, fara a fi necesara motivarea renuntarii si fara plata Tarifului de Incetare sau a altor penalitati (cu exceptia contravalorii bunurilor primite, incluse in oferta de Servicii, in cazul in care acestea sunt deteriorate).
  • Cu un preaviz scris de 30 de zile si fara plata Tarifului de Incetare (daca incetarea intervine in Perioada Minima) din urmatoarele motive intemeiate: (i) nefunctionarea Serviciilor, dovedita prin sesizari de natura tehnica avand ca obiect defectiuni diferite, inaintate de cel putin 2 ori consecutiv intr-un interval de 30 de zile si confirmate impreuna cu UPC, prin existenta interactiunilor si a cazurilor evidentiate in contul Clientului; sau (ii) in situatia schimbarii domiciliului (in cazul vanzarii spatiului unde sunt instalate Serviciile sau al mutarii din localitate, dovedita cu o copie dupa contractul de vanzare-cumparare aferent sau cu actul de identitate in care este inscrisa noua resedinta), cu conditia ca furnizarea Serviciilor la noua adresa sa nu fie posibila din punct de vedere tehnic, conform constatarilor UPC. Incetarea va opera numai dupa plata de catre Client a tuturor sumelor restante si neachitate, precum si dupa returnarea tuturor echipamentelor oferite in custodia sa de UPC sau dupa plata contravalorii acestora, la pretul de lista din Anexa 2 sau 3, dupa caz.
  • In cazul decesului Clientului, dovedit de catre solicitant cu o copie dupa certificatul de deces. In acest caz nu se datoreaza Tariful de Incetare.
  • Fara a aduce atingere altor prevederi din Contract: (i) in orice situatie in care acesta inceteaza din culpa/initiativa Clientului, inainte de expirarea Perioadei Minime, Clientul este obligat sa achite Tariful de Incetare precum si suma ramasa pana la acoperirea contravalorii integrale a tuturor produselor incluse in pachetul de Servicii ales (ex. televizor, laptop, tableta, telefon, etc.), dupa caz, la valoarea specificata in Anexa 3; (ii) in orice situatie in care acesta inceteaza din orice cauza, Clientul va returna in maxim 5 zile toate echipamentele oferite in custodia sa de UPC, in caz contrar Clientul datorand UPC contravaloarea acestora, la pretul de lista din Anexa 3, obligatia de plata devenind scadenta cu efect imediat la expirarea celor 5 zile. 
  • Incetarea Contractului nu are efecte asupra obligatiilor devenite anterior scadente intre Parti.

Drepturi si obligatii - UPC

Masurarea si gestionarea traficului in scopul evitarii congestiilor, apeland la rute alternative (de back-up), masuri ce nu afecteaza calitatea Serviciilor.

 

Documente necesare pentru contractarea serviciilor UPC

Documentele necesare incheierii unui contract UPC de catre o persoana fizica, cu varsta peste 18 ani, sunt:

 

Documentde identitate prezentat in original:

  • Cetatean roman - BI/CI
  • Cetatean strain - Pasaport,Documentde identitate pentru cetatenii din UE, Permis de sedere, Permis de munca valabil.
  • Document de spatiu in original (contract de vanzare cumparare, contract de inchiriere, contract de mostenire, contract de donatie, etc), emise de catre autoritatile competente sau vizate de catre institutiile competente si/sau
  • Factura de utilitati din ultima luna(telefonie fixa, curent electric, gaze, apa).

sau

  • Declaratie pe proprie raspundere in care se va mentiona ca solicitantul locuieste in mod legal in imobilul unde urmeaza sa fie instalat si furnizat serviciul.

Instalarea si activarea serviciilor

Neplata Serviciilor si a oricaror alte sume datorate, pana la data scadentei, da dreptul UPC sa procedeze la restrictionarea Serviciilor. Perioada in care Serviciile sunt restrictionate nu va fi inclusa in Perioada Minima.

Clientul ale carui Servicii sunt restrictionate pentru neplata poate solicita reconectarea dupa plata tuturor sumelor restante si a penalitatilor de intarziere, acesta urmand a fi reconectat in maximum 2 zile lucratoare de la efectuarea platilor restante sau la un alt termen ulterior convenit de Parti.


Factura detaliata

Factura detaliata se poate trimite la cerere, prin e-mail la adresa contact@upc.ro.

 

Pentru a primi factura detaliata recurent, solicitarea se poate face:

 

Factura detaliata nu implica costuri suplimentare din partea clientului

Restrictionarea serviciilor pentru neplata. Reconectarea.

Neplata Serviciilor si a oricaror alte sume datorate, pana la data scadentei, da dreptul UPC sa procedeze la restrictionarea Serviciilor. Perioada in care Serviciile sunt restrictionate nu va fi inclusa in Perioada Minima.

Clientul ale carui Servicii sunt restrictionate pentru neplata poate solicita reconectarea dupa plata tuturor sumelor restante si a penalitatilor de intarziere, acesta urmand a fi reconectat in maximum 2 zile lucratoare de la efectuarea platilor restante sau la un alt termen ulterior convenit de Parti.


Modificarea, cesiunea si incetarea contractului

Modificarea contractului

 

  • UPC are dreptul de a modifica unilateral oricare din tarife, in sens crescator, in functie de evolutia pietei (ex: modificari privind plata drepturilor de autor, si a drepturilor conexe, costul licentelor de comunicatii electronice, taxe sau impozite suplimentare, asupra exploatarii retelei, precum si asupra furnizarii serviciilor, etc), structura si caracteristicile oricaruia dintre servicii, in functie de factori relevanti (ex. posibilitatile proprii de dezvoltare, evolutia pietei, modificarile normelor aplicate, decizia CNA sau a altor autoritati, sondaje de audienta efectuate de UPC/alte institutii specializate, etc), precum si oricare alta prevedere din contract.
  • In oricare din situatiile de mai sus, in conformitate cu si in conditiile art. 51 alin. (7) din O.U.G. nr. 111/2011, UPC va comunica clientului in avans, in mod individual, intentia sa si modificarile ce urmeaza a fi efectuate. In termen de 30 de zile de la data primirii notificarii, clientul poate denunta cu buna-credinta serviciul afectat sau contractul, dupa caz, in situatia in care nu este de acord cu modificarile ce urmeaza a fi efectuate de catre UPC, fara plata niciunor penalitati sau despagubiri.
  • Clientul poate solicita modificarea serviciilor, cu conditia achitarii la zi a sumelor scadente catre UPC si, daca este cazul, a tarifului de incetare, prin semnarea unui nou contract sau a unui act aditional, dupa caz.
  • Pe baza unei cereri scrise, clientul poate solicita transferul contractului la o noua adresa (daca tehnic este posibila instalarea circuitului si activarea serviciilor la aceasta) dupa plata tarifului de transfer prevazut in Anexa 2, cu obligatia achitarii eventualelor lucrari suplimentare aferente transferului, conform devizului si numai in cazul in care clientul face dovada schimbarii adresei la care sunt furnizate serviciile prin prezentarea, pe langa alte documente relevante, a unei adeverinte emise de catre asociatia de proprietari de la noua adresa.

 

Cesiunea contractului

 

  • Contractul sau oricare din drepturile si obligatiile din acestea pot fi cesionate de catre UPC catre un tert, cu conditia preluarii de catre tert a garantiilor si raspunderilor din contract.

 

Incetarea contractului

 

- Prin acordul Partilor

 

- Din initiativa oricareia dintre parti, cu un preaviz scris de 30 de zile, dupa cum urmeaza:

 

 

  • in cazul incheierii contractului pe perioada nedeterminata: (i) de catre UPC, fara plata vreunei penalitati; sau (ii) de catre client, numai daca si-a indeplinit la zi toate obligatiile asumate prin contract, incluzand dar fara a se limita la plata serviciilor de care beneficiaza.
  • in cazul incheierii contractului pe o perioada minima, numai dupa achitarea catre cealalta parte a unei sume cu titlu de justa despagubire pentru incetarea contractului inainte de termen (tarif de incetare).

 

- Din initiativa UPC, cu un preaviz scris de 30 de zile si fara plata tarifului de incetare daca incetarea intervine in perioada minima, sau a oricaror alte penalitati, dupa cum urmeaza:

 

  • In cazul in care in termen de 30 zile de la semnarea contractului clientul refuza instalarea circuitului si/sau activarea serviciilor, clientul datorand UPC, cu efect imediat, despagubiri in suma egala cu contravaloarea lucrarilor de instalare efectuate de UPC pentru realizarea retelei si circuitului, dupa caz.
  • In una din urmatoarele situatii intemeiate: (i) imposibilitatea tehnica de a continua sa furnizeze serviciile la locuinta clientului, sau (ii) imposibilitatea tehnica de a instala serviciile transferate, la o noua locatie a clientului.
  • In cazul in care clientul nu achita toate sumele restante, inclusiv penalitatile de intarziere, mai mult de 90 de zile de la data restrictionarii serviciilor, UPC poate considera contractul reziliat de drept, fara notificare, fara interventia instantei de judecata si fara vreo alta formalitate suplimentara. Clientul va fi in continuare tinut la plata tuturor sumelor restante, a penalitatilor de intarziere inregistrate pana la data rezilierii contractului, precum si a tarifului de incetare, daca restrictionarea serviciilor intervine in perioada minima.
  • In cazul in care clientul incalca oricare din obligatiile sale contractuale, UPC poate inceta contractul, cu o notificare prealabila de 30 de zile, cu obligatia clientului de achitare a tuturor despagubirilor si penalitatilor aferente. La expirarea celor 30 de zile, contractul va inceta automat, fara interventia instantei de judecata si fara vreo alta formalitate suplimentara.

 

 - Din initiativa clientului, dupa cum urmeaza:

 

  • Dreptul de retragere, aplicabil in cazul in care contractul a fost incheiat la distanta, prin intermediul telefonului sau in afara punctelor de vanzare UPC: In termen de 14 zile de la data incheierii contractului, clientul poate inceta contractul, fara a fi necesara motivarea renuntarii si fara plata tarifului de incetare sau a altor penalitati (cu exceptia contravalorii bunurilor primite, incluse in oferta de servicii, in cazul in care acestea sunt deteriorate).
  • Cu un preaviz scris de 30 de zile si fara plata tarifului de incetare (daca incetarea intervine in perioada minima) din urmatoarele motive intemeiate: (i) nefunctionarea serviciilor, dovedita prin sesizari de natura tehnica avand ca obiect defectiuni diferite, inaintate de cel putin 2 ori consecutiv intr-un interval de 30 de zile si confirmate impreuna cu UPC, prin existenta interactiunilor si a cazurilor evidentiate in contul clientului; sau (ii) in situatia schimbarii domiciliului (in cazul vanzarii spatiului unde sunt instalate serviciile sau al mutarii din localitate, dovedita cu o copie dupa contractul de vanzare-cumparare aferent sau cu actul de identitate in care este inscrisa noua resedinta), cu conditia ca furnizarea serviciilor la noua adresa sa nu fie posibila din punct de vedere tehnic, conform constatarilor UPC. Incetarea va opera numai dupa plata de catre client a tuturor sumelor restante si neachitate, precum si dupa returnarea tuturor echipamentelor oferite in custodia sa de UPC sau dupa plata contravalorii acestora.
  • In cazul decesului clientului, dovedit de catre solicitant cu o copie dupa certificatul de deces. In acest caz nu se datoreaza tariful de incetare.

 

Incetarea contractului nu are efecte asupra obligatiilor devenite anterior scadente intre parti.

In vederea inregistrarii solicitarii de incetare a contractului, clientul va trasnmite UPC o cerere scrisa de reziliere, insotita de copia cartii de identitate, prin una din urmatoarele modalitati:

 

  • Prin fax, la numarul 0364100129 (apel taxabil)
  • Prin e-mail la adresa: contact@upc.ro
  • Prin posta, la adresa: Soseaua Nordului nr. 62D, sector 1, cod postal 014104, Bucuresti
  • Intr-unul din magazinele UPC, zilnic, in timpul orarului de functionare al fiecarui magazin. Lista magazinelor UPC si programul de functionare al acestora se regaseste pe site-ul UPC la adresa: http://www.upc.ro/asistenta-clienti/relatii-cu-clientii/magazine-upc/
 

Utilizarea site-ului

Termeni si conditii

 

Informatiile despre produsele si serviciile descrise in acest site sunt sunt proprietatea exclusiva a UPC Romania SRL. Forma si continutul paginii web UPC Romania SRL sunt protejate prin copyright. UPC Romania SRL detine toate drepturile de proprietate intelectuala (inclusiv drepturile asupra bazei de date) privind marcile comerciale, marcile de servicii, logo-urile si toate celelalte materiale prezentate in acest site.

 

Informatii despre detinatorul legal al websiteului

 

S.C. UPC Romania S.R.L.

Cod Unic de Inregistrare : 12288994

Numar de Inregistrare la Registrul Comertului: J40/5971/2003

Capital Social: 1.514.837.376,56 RON

Sediul in Bucuresti: Sos Nordului 62 D, Sector 1

 

Responsabilitatile detinatorului

 

UPC Romania SRL nu este si nu va fi legal responsabila in nicio circumstanta pentru nicio inadvertenta ori descriere eronata a informatiilor prezentate in acest site.

 

UPC Romania SRL isi rezerva dreptul de a modifica atat continutul, cat si structura website-ului sau, in orice moment si fara nici un preaviz.

 

Niciunul dintre materialele prezentate pe acest site nu constituie o oferta ferma de a contracta. Datele si informatiile prezentate au scop informativ si nu angajeaza contractual UPC Romania SRL. Persoanele care doresc sa-si procure unul din serviciile sau produsele prezentate aici sunt rugate sa contacteze oricare din unitatile UPC Romania SRL pentru a se informa atat asupra disponibilitatii serviciului sau produsului in cauza, cat si asupra conditiilor contractuale sau tarifelor aferente.

 

Interdictii

 

Este interzisa reproducerea, distribuirea sau publicarea sub orice forma a continutului materialelor prezentate pe acest site, de catre orice persoana, fara acordul scris prealabil al UPC Romania SRL.

 

Totodata, fotografiile continute in acest site fac obiectul proprietatii exclusive a UPC Romania SRL.

 

Agentiile de presa si publicatiile centrale sau locale pot prelua aceste fotografii cu acordul scris prealabil al UPC Romania SRL.

 

Orice incercare de orice natura de modificare a imaginilor, fotografiilor, marcilor si informatiilor din prezentul site, cu exceptia detinatorului sau legal - UPC Romania SRL, da dreptul UPC Romania SRL de a se adresa instantelor legal competente pentru protejarea intereselor sale.

 

Responsabilitatile utilizatorilor

 

Accesarea site-ului echivaleaza cu acceptul utilizatorilor asupra procesarii datelor cu caracter personal in scopuri de marketing (inclusiv efectuarea unor comunicari comerciale si a comercializarii produselor si serviciilor UPC), in scopul efectuarii unor studii si cercetari de piata si in scopul imbunatatirii produselor si serviciilor furnizate.

 

In cazul in care utilizatorul care acceseaza site-ul nu doreste ca UPC Romania SRL sa proceseze datele cu caracter personal intr-unul sau anumite scopuri dintre cele mentionate mai sus, utilizatorul va instiinta in scris UPC Romania SRL la adresa UPC Romania SRL, Sos. Nordului nr. 62D, sectorul 1, Bucuresti, precizand scopurile pentru care nu doreste prelucrarea datelor cu caracter personal.

 

Utilizatorii care furnizeaza UPC Romania SRL date cu caracter personal prin intermediul accesarii site-ului au toate drepturile si obligatiile prevazute de Legea nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, respectiv dreptul de acces si interventie la acestea, de opozitie cu privire la prelucrarea acestora, de a nu fi supus unei decizii individuale, precum si de a se adresa justitiei.