23 februarie 2012 – UPC România continuã tendinţa pozitivã şi în T4 2011

Bucureşti, 23 februarie 2012 – Declaraţie conform raportului LGI pe trimestrul al patrulea 2011: UPC România continuã tendinţa pozitivã şi în T4 2011

UPC România a încheiat anul 2011 cu rezultate bune – tendinţa pozitivã din trimestrul al treilea a continuat şi în ultimele luni ale anului, iar compania a înregistrat creşteri pe segmentele de business în care activeazã. Eforturile companiei în trimestrul al patrulea din 2011 s-au concentrat pe oferirea de noi pachete 3Play, pe promovarea internetului de mare vitezã Fiber Power dar şi a unor servicii unice pe piaţã precum televiziunea 3D.

UPC România a continuat şi în trimestrul IV 2011 sã îşi mãreascã baza de RGU cu 3,3%, adãugând, faţã de trimestrul anterior, peste 52.000 noi abonamente, ceea ce face ca baza totalã de RGU sã fie, la finele anului 2011, de peste 1.608.000. Totodatã, baza de clienţi a UPC România a crescut – în ultimele trei luni compania a câştigat 20.400 noi clienţi, în creştere cu 2% faţã de trimestrul anterior. Compania a încheiat anul cu un numãr total de 1.142.600 clienţi (televiziune digitalã, analogicã şi prin satelit - DTH).

Televiziunea digitalã a adus companiei un plus de 23.000 de abonamente în ultimele trei luni din 2011, iar baza de abonamente de televiziune digitalã a crescut cu 7% faţã de trimestrul anterior, ajungând la un total de 351.700. Evoluţia pozitivã se datoreazã şi faptului cã UPC România are cea mai extinsã şi variatã grilã de canale TV, pe care compania o completeazã în permanenţã. Totodatã, UPC este compania cu cea mai mare grilã de canale HD transmise prin cablu – 13, şi singurul operator care poate oferi abonaţilor conţinut 3D prin intermediul canalului High TV.

Televiziunea prin satelit a raportat cea mai mare creştere în trimestrul IV – 10,6% mai mult decât în trimestrul III, procent care se traduce printr-o adiţie de peste 27.000 de abonamente. Focus Sat, divizia DTH a UPC România, a încheiat anul 2011 cu un total de 282.800 de abonamente. Aceastã creştere a fost susţinutã şi de lansarea unei noi oferte, care a adus o grilã de programe TV extinsã, dar şi 3 canale HD şi un nou pachet de filme, de care abonaţii Focus Sat s-au putut bucura gratuit în perioada octombrie – decembrie 2011.

UPC are creşteri şi pe segmentul de servicii Internet, unde compania a câştigat în trimestrul IV aproape 15.000 abonamente, raportând o creştere de 5,6% faţã de trimestrul anterior. La sfârşitul anului, UPC România avea 281.300 de abonamente de internet. Acesta fiind segmentul de piaţã cu cel mai mare potenţial de creştere şi în 2012, compania intentioneazã sã investeascã în reţeaua de date pentru a extinde zona de acoperire Fiber Power. La sfârşitul anului 2011, UPC oferea servicii Fiber Power 120Mbps în aproximativ 70% dintre localitãţile în care compania opereazã.

Pe zona de servicii de voce, UPC România a înregistrat o creştere de 10% în trimestrul IV faţã de trimestrul anterior – baza de abonamente a crescut cu 16.800, ajungând la un total de 184.100. Aceste rezultate se datoreazã introducerii, în pachetele 3Play, a diferitelor abonamente de telefonie cu minute incluse şi telefon DECT gratuit.

Ĩn 2011 unul dintre obiectivele companiei a fost acela de a migra un numãr cât mai mare de clienţi de TV analogic cãtre televiziunea digitalã, care oferã o experienţã de vizionare cu mult mai bunã şi opţiuni diverse precum HD, DVR, ghid electronic de programe şi control parental. Aproximativ 80% din scãderea de 5,5% de pe segmentul analogic trebuie interpretatã în contextul în care compania a migrat de fapt acei clienţi de analogic cãtre digital.

„Suntem mulţumiţi de rezultatele din ultimul trimestru care au contribuit la performanţa bunã din 2011. Ĩn anul care s-a încheiat ne-am consolidat poziţia pe piaţã şi am continuat  sã ne adaptãm pachetele şi sã lansãm noi produse - Fiber Power 120 Mbps, 3D – uitându-ne atent la nevoile şi cerinţele clienţilor noştri.
2011 a  fost anul în care strategia UPC s-a concentrat pe oferte complete – pachete de servicii TV, date şi voce. Şi în acest an vom investi în lansarea de noi pachete 3Play dar şi în extinderea acoperirii Fiber Power şi a televiziunii digitale”, declarã Severina Pascu, CEO UPC România.

Informatii suplimentare despre UPC
UPC Romania. UPC Romania este una dintre cele mai mari companii de comunicatii prin cablu din tara noastra. Retelele UPC Romania deservesc, in acest moment, peste 1.249.000 de clienti in 200 orase. Potrivit viziunii companiei, aceasta lume fascinanta in care traim, dar deseori complexa, trebuie sa fie accesibila tuturor. Cei 10.000 de angajati UPC din Europa dau viata viziunii companiei prin simplitatea si caldura umana care se regasesc in fiecare din actiunile lor. UPC Romania este afiliata la Liberty Global, Inc. (www.upc.ro)

Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicatii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce si internet in banda larga, pentru a-si conecta clientii la lumea informatiei, a comunicarii si a divertismentului. La data de 24 februarie 2010, LGI oferea servicii de inalta calitate, in 14 tari, in principal in Europa, Chile si Australia. Liberty Global, Inc. detine actiuni in companii de distributie de programe si continut media, cum este Chellomedia in Europa. (www.lgi.com)

Ai intrebari?

Niciodata nu a fost mai usor sa intri in contact cu noi.

Galerie foto

Avem marturii in imagini de la toate evenimentele noastre.