1 februarie 2012 – UPC isi completeaza grila cu o lansare in premiera – pachetul Bollywood

Bucureşti, 1 februarie 2012 – UPC România anunţã astãzi extinderea grilei sale de canale TV prin introducerea unui nou pachet premium - Bollywood. Pachetul a intrat în premierã pe piaţa localã în grila de programe UPC.

Noul pachet, Bollywood, include 3 canale TV care difuzeazã filme, seriale şi emisiuni de divertisment produse şi coproduse în India şi în Europa. Cele trei noi canale disponibile în grila UPC - Bollywood TV, Bollywood Classic şi Bollyshow - vor difuza, anual, aproximativ 3.000 de ore de conţinut nou. Pachetul Bollywood le oferã abonaţilor UPC posibilitatea de a se bucura de filme artistice, seriale, documentare şi emisiuni selecţionate special pentru telespectatorii din România.

“83% dintre români se uitã zilnic la televizor, iar 28% dintre ei au achiziţionat în 2011 pachete de programe suplimentare*. Este clar cã vorbim de un consum mare de conţinut media şi de gusturi diverse în materie de conţinut TV. UPC are cea mai extinsã şi variatã grilã de pe piaţã, care vine în întâmpinarea preferinţelor clienţilor”, declarã Iulia Florea, COO UPC România.

Bollywood TV, unul din cele trei canale incluse în noul pachet oferit de UPC, a fost adaptat pentru piaţa localã şi va oferi cele mai de succes filme din industria cinematograficã indianã, care acoperã toate genurile: acţiune, dragoste, comedie, artã. Ȋn fiecare an, abonaţii UPC se vor putea bucura de peste 3.000 de filme noi. O parte din aceste filme prezintã şi actori de la Hollywood precum Sylvester Stalone sau Ben Kingsley.

Bollywood Classic rememoreazã succesele cinematografiei indiene şi va difuza filme care s-au bucurat de succes şi în România, în anii ‘70-‘80. Postul va difuza peste 2.500 de filme clasice, cu actori indieni celebri Raj Kapoor, Dev Anand, Dilip Kumar şi mulţi alţii.

Bollyshow, al treilea canal din pachet, este un post de divertisment ce difuzeazã seriale TV de succes, comedii, muzicã, emisiuni de divertisment, jurnale de cãlãtorii şi documentare, toate produse de industria indianã de divertisment.

Pachetul Bollywood este disponibil pentru un abonament lunar de 8 lei (fãrã TVA). Bollywood este produs de cãtre ISG, companie ce a lansat canale tematice indiene în Orientul Mijlociu, Africa şi Canada şi are licenţiate peste 9.000 de titluri de filme, zeci de seriale şi emisiuni, dar şi peste 30.000 de clipuri muzicale.

Bollywood, industria indianã de filme şi divertisment, produce un numãr record de titluri în fiecare an – peste 1.000. Producţiile indiene sunt difuzate în peste 120 de ţãri, sunt traduse în 38 de limbi, iar companii de talie internaţionalã precum Disney sau Spielberg investesc în producţiile indiene.

* potrivit raportului de cercetare “Atitudini şi obiceiuri de consum media. Percepţii privind CNA”, dat publicitãţii în noiembrie 2011

Informatii suplimentare despre UPC
UPC Romania. UPC Romania este una dintre cele mai mari companii de comunicatii prin cablu din tara noastra. Retelele UPC Romania deservesc, in acest moment, peste 1.249.000 de clienti in 200 orase. Potrivit viziunii companiei, aceasta lume fascinanta in care traim, dar deseori complexa, trebuie sa fie accesibila tuturor. Cei 10.000 de angajati UPC din Europa dau viata viziunii companiei prin simplitatea si caldura umana care se regasesc in fiecare din actiunile lor. UPC Romania este afiliata la Liberty Global, Inc. (www.upc.ro)

Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicatii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce si internet in banda larga, pentru a-si conecta clientii la lumea informatiei, a comunicarii si a divertismentului. La data de 24 februarie 2010, LGI oferea servicii de inalta calitate, in 14 tari, in principal in Europa, Chile si Australia. Liberty Global, Inc. detine actiuni in companii de distributie de programe si continut media, cum este Chellomedia in Europa. (www.lgi.com)

Ai intrebari?

Niciodata nu a fost mai usor sa intri in contact cu noi.

Galerie foto

Avem marturii in imagini de la toate evenimentele noastre.