Raspunsuri la intrebarile tale despre platile si facturarea UPC

 

Cand vine vorba despre plati si metode de facturare, la UPC beneficiezi de transparenta totala. Afla raspunsurile celor mai frecvente intrebari, iar daca nu ai gasit raspunsul pe care il cautai sau ai nevoie de lamuriri in plus, suntem bucurosi sa te ghidam prin telefon, sunand gratuit din reteaua UPC de luni pana duminica, in intervalul orar 07:00 - 23:00, la numarul 031 1000 872.

Contracte

Cum pot achizitiona un serviciu UPC?

Pentru a achizitiona orice serviciu UPC te rugam sa completezi ONLINE formularul de comanda aferent pachetului pe care il doresti dand click pe butonul "Comanda acum" sau sa inchei un contract de furnizare servicii la unul dintre Centrele de Relatii Clienti UPC sau ne poti suna la numarul de telefon: 031.100.1000. Vei afla toate detaliile necesare de la unul dintre reprezentantii nostri de relatii clienti..

Care este perioada contractuala minima pe care pot incheia un contract?

Perioada contractuala minima difera in functie de oferta la momentul respectiv. Pentru mai multe detalii te rugam sa te prezinti la unul dintre Centrele de Relatii Clienti UPC sau ne poti suna la numarul de telefon: 031.1000.872.

Cum pot sa imi modific serviciile existente?

Iti oferim mai multe cai de comunicare prin care iti poti modifica serviciile existente: te rugam sa te prezinti la unul dintre Centrele de Relatii Clienti UPC sau poti suna la numarul de telefon 031.100.1000..

Pot sa imi pastrez serviciile UPC daca doresc sa ma mut la alta adresa?

Poti sa iti pastrezi serviciile UPC existente daca te muti la o alta adresa unde acestea pot fi disponibile. Te rugam sa te prezinti la unul dintre Centrele de Relatii Clienti UPC unde vei afla toate informatiile legate de mutarea serviciilor existente la alta adresa.

Voi fi plecat din localitate pe o perioada mai lunga de timp. Ce pot face ca in acest timp sa nu platesc servciile UPC?

UPC iti ofera posibilitatea de a suspenda temporar serviciile UPC de care beneficiezi. Supendarea temporara poate fi solicitata doar de catre titularul de contract intr-un centru UPC.

Doresc sa reziliez contractul. Cum trebuie sa procedez?

Pentru aceasta solicitare trebuie sa te prezinti intr-unul dintre Centrele de Relatii Clienti UPC.
Daca in localitatea ta nu exista Centru de Relatii Clienti UPC poti suna la numarul de telefon 031.1000.872. Vei afla toate detaliile necesare de la unul dintre reprezentantii nostri de relatii clienti.

 

Localitati fara Centre Relatii Clienti UPC:


Adjud, Adjudeni, Aghiresu-Fabrici, Agigea, Albestii De Arges, Aninoasa, Arad, Arefu, Atid, Azuga, Baciu, Baile Borsa, Baile Tusnad, Barabant, Baraolt, Barticesti, Barzava, Batanii Mari, Batanii Mici, Beclean, Bicaz, Blejoi, Bogdan Voda, Bora, Borsec, Bradesti, Bragadiru, Branesti, Brasov, Bucecea, Bucuresci, Bughea De Jos, Campeni, Capalnita, Carta, Caseiu, Catamaresti-Deal, Chisoda, Cimpeneanca, Cismea, Ciucsangeorgiu, Cocosesti, Comisani, Corbeanca, Corbeni, Cordun, Costinesti, Cotu Vames, Criscior, Cumpana, Dancu, Cuzdrioara, Dealu, Dobeni, Doicesti, Dragomiresti, Dumbraveni, Dumbravita, Eforie Sud, Eliseni, Faget, Feliceni, Fieni, Floresti, Forteni, Frumoasa, Fundeni, Gadinti, Gageni, Galautas, Gheraesti, Gheraestii Noi, Ghiroda, Gilau, Giroc, Golesti, Gugesti, Gura Vitioarei, Hemeius, Holt, Homoraciu, Horia, Huedin, Ieud, Isalnita, Izvoarele, Jibou, Jupiter, Lancram, Lazu, Lazuri, Letea Veche, Limanu, Lipanesti, Lucieni, Lueta, Luizi Calugara, Luna, Luna De Sus, Lunca De Sus, Luncani, Lutca, Lutita, Madaras, Magura, Malu Vanat, Mamaia, Mamaia-Sat, Maneciu-Ungureni, Manolesti, Margineni, Meresti, Micesti, Mintiu Gherlii, Morareni, Motaieni, Mugeni, Nasaud, Negru Voda, Neptun, Nicolesti (Frumoasa), Oarda, Ocland, Ocna De Jos, Ocna De Sus, Ocna Sugatag, Olimp, Otopeni, Paulesti, Paulestii Noi, Persinari, Petresti, Petrisat, Ploiestiori, Plopeni, Poiana Brasov, Poiana Campina, Poiana Tapului, Polonita, Popesti-Leordeni, Porumbenii Mari, Praid, Predeal Sarari, Priboiu, Priseaca, Rachiti, Racos, Razvad, Rebrisoara, Roata De Jos, Rozavlea, Runcu, Sabaoani, Sacel, Sagna, Salistea De Sus, Sancraieni, Sancraiu, Sansimion, Santimbru, Sarmasu, Sateni, Satu Mare, Satu Nou (Mircea Voda), Satu Nou (Ocland), Saturn, Saucesti, Scheia, Schiulesti, Segarcea, Sfantu Ilie, Sieu, Silagiu, Simionesti, Siret, Snagov, Somesu Rece, Sovata, Taietura, Tamaseni, Tantareni, Tarnovita, Taureni, Techirghiol, Teis, Teius, Titesti, Tiur, Tomesti, Toplita, Traian (Sabaoani), Trebes, Trifesti, Tuglui, Tuzla, Ulmi, Unirea, Urlati, Vacaresti, Vadu Izei, Valea Budului, Valea Voievozilor, Vama Veche, Varghis, Venus, Viforata, Viisoara, Vlahita, Voluntari, Vulcana-Pandele, Zamfira, Zdrapti, Zetea, Zlatna

Cum pot sa imi schimb datele personale? Informatiile trecute pe factura mea sunt eronate /mi-am schimbat numarul de telefon, buletinul etc.

Pentru a schimba datele personale te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon 031.1000.872 sau sa te prezinti la un Centru de Relatii Clienti. Un reprezentant UPC iti va prelua solicitarea. Astfel de modificari pot fi solicitate doar de catre titularul de contract.

Care este procedura de tratare a reclamatiilor clientilor?

Procedura de tratare a reclamatiilor clientilor persoane fizice poate fi consultata aici, iar lista Centrelor de Relatii cu Clientii este disponibila aici.

Cum pot amana o plata?

Poti amana o plata o singura data pe luna, pentru 3 zile, daca ai doar o facura neachitata si nu exista o alta promisiune de plata inregistrata. Amanarea de plata se poate face doar pentru intreaga suma scadenta. In situatia in care serviciile sunt suspendate amanarea platii le va reactiva in mod automat.

 

Tot ce trebuie sa faci este sa introduci codul tau de client pentru autentificare si sa aleg optiunea 2 urmata de tastele 2, 2 pentru amanarea platii.

Cum pot confirma o plata?

Pentru a afla informatii despre factura emisa si soldul de plata tot ce trebuie sa faci este sa introduci codul tau de client pentru autentificare. Alege apoi optiunea 2, urmata de tasta 1.

 

Daca nu iti amintesti codul de abonat UPC sau numarul facturii poti trimiteun SMS cu textul "FACTURA", tarif normal la 1807, de pe numarul de telefon mobil cu care figurezi in sistemele noastre si vei primi un SMS cu informatiile despre ultima factura emisa si soldul de plata.

 
 
 

Facturi si Plati

Cat de des voi primi factura UPC?

Factura UPC se emite o data pe luna, astfel o vei primi lunar.

Ce trebuie sa fac pentru a primi factura in format electronic?

Primesti factura pe e-mail daca te inregistrezi pe My UPC accesand my.upc.ro
Astfel beneficiezi de informatii despre serviciile la care esti abonat, acces la istoricul facturilor si posibilitatea de a plati online sigur si rapid.

Cum pot proceda in cazul in care nu am primit factura si doresc sa intru in posesia ei?

Poti sa te prezinti intr-unul din Centrele de Relatii Clienti UPC pentru a solicita copia facturii in cauza sau ne poti contacta telefonic pentru a solicita o copie pe mail, fax sau posta.
Activeaza-ti factura electronica din contul tau My UPC si vei primi factura imediat ce aceasta a fost emisa.

Care este termenul in care factura trebuie achitata?

Termenul de plata al facturii se regaseste pe prima pagina a facturii, in partea superioara a acesteia.
Pentru plata prin ordin de plata, te rugam sa iei in considerare si timpul de transfer intre banci.

Cum pot afla cat am de plata pentru serviciile de care beneficiez?

Acceseaza my.upc.ro pentru detalii despre factura si serviciile tale. Daca nu ai la dispozitie o conexiune la internet, poti afla rapid informatii despre factura ta! Trimite SMS cu text FACTURA la 1807 (tarif normal) si afla: codul tau de client, numarul facturii, valoarea acesteia precum si valoarea totala de plata pentru contul tau. Pentru transmiterea SMS-ului este foarte important sa folosesti numarul de telefon mobil inregistrat pentru contractul UPC.

De ce valoarea primei facturi emise este mai mare decat valoarea lunara a serviciilor contractate?

Pe prima factura emisa este indicata atat valoarea abonamentelor corespunzatoare perioadei cuprinse intre data instalarii serviciilor si data emiterii primei facturii (prorata) cat si valoarea abonamentele pentru factura curenta (perioada in curs).

Pot achita in avans o suma care sa acopere factura pe mai multe luni?

Orice serviciu se poate achita in avans. Suma achitata in avans se va regasi cu minus pe factura urmatoare la rubrica “Total de plata”. Valoarea din dreptul acestei rubrici ce apare lunar pe factura reprezinta suma disponibila in contul UPC la data scadenta a facturii. In momentul in care valoarea devine pozitiva inseamna ca suma achitata in avans a fost epuizata.

Ce informatii imi sunt necesare pentru achitarea facturii prin OP?

Pentru ca plata facturii sa fie inregistrata pe contul corect si in termen este necesar ca pe ordinul de plata sa fie precizate si urmatoarele informatii: cod client si numar factura. Ambele informatii se regasesc pe prima pagina a fiecarei facturi. 

Am achitat factura iar plata nu a fost inregistrata.

Te rugam sa pastrezi dovada platii. Ne poti scrie pe adresa confirmaredeplata@upc.ro

In cazul in care am o factura gresita unde pot face o reclamatie in acest sens?

Poti sa te prezinti la unul dintre Centrele de Relatii Clienti UPC sau ne poti contacta telefonic la numarul de telefon 031 1000 872 pentru a solicita recalcularea facturii in cauza.